maciej stuhr w fantastycznej formie

51. Data: 2010-03-06 17:32:19

Temat: Re: maciej stuhr w fantastycznej formie
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał:

> [...]
(whisky),
> co masz przeciw np "Belveder", "Orkisz"- to nasze czyściutkie?
> Masz jakieś zastrzeżenia? No wybacz- można być płci
> niewiadomej- ale lubić whisky- to przesada:-)

Mam zastrzeżenia. Kosztowe. Łyskę pijam zwykle w miłym towarzystwie i nie
za swoje ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

52. Data: 2010-03-06 17:45:34

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytasz, Magdo, jakbyś dziwiła się,

To nie tyle zdziwienie, co najzwyklejsze pytanie.
I bardziej zaciekawienie, niz zdziwienie.
A i dziwic sie przeciez mam prawo, co nie oznacza, ze cos
narzucam czy 'potepiam'.
Kazdy sie czasami dziwi, w tym i Chiron, i nie ma w tym nic zlego.

>że ktoś woli Brahmsa od Chopina - a obaj
> świetni, każdy w swojej kategorii.

Oczywiscie. To nie podlega dyskusji.
Jednak moim zdaniem to niezbyt trafne porownanie...

Pozdrawiam,
F.

53. Data: 2010-03-06 18:26:11

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tak, tak, tak!
> Po winie boli głowa

Ale tylko dlatego nie pijasz wina, czy w ogole nie
lubisz?
Na bol glowy to chyba _ilosc_ i _jakosc_ wypitego alkoholu ma
najwieksze znaczenie, ale nie bede sie upierac ;) Nie mam doswiadczenia
z bolem glowy po alkoholu - mnie po winie nigdy nie bolala, ale
pijam tylko dobre i w niewielkich ilosciach. Byc moze to ma znaczenie

>- po wódce lepiej się trawi jedzenie i jaśniej myśli

Jesli chodzi o lepsze trawienie, a nawet i problemy
gastryczne, to rzeczywiscie, sa osoby, ktorym wodka
pomaga. No i do pewnych potraw po prostu pasuje :)

Z tym jasniejszym mysleniem to pierwsze slysze :)
Czyzbyc czesto pisal po kielichu? :)

Pozdrawiam
F.

54. Data: 2010-03-06 19:37:20

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A to nie można pędzić sobie trunków w domu? Z jakiego niby powodu?
>
> Ewa

Jest na to artykuł, niestety. Nie jestem prawnikiem- ale z tego, co wiem, to
legalne jest zrobienie bodaj- że do 300l wina. Wódka- jest nielegalna w
każdej ilości
--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

55. Data: 2010-03-06 19:48:26

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-06 16:20, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> A teraz, jak już sobie ulżyłaś, zauważ, że nie każę nikomu pić nalewki na
> myszach czy innych perfum spożywczych. Nawet nie namawiam. Także nie
> dyskredytuję smakoszy białej, wina czy kompotu z wiśni.
>
> Qra, dziękuję za uwagę. wracam do malowania

...a jak skończysz u siebie- to przyjedź pomalować u mnie. Kupię Ci nawet
nalewkę na myszkach:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

56. Data: 2010-03-06 19:49:57

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> VSOP (Very Superior Old Pale) lub Réserve, najmłodsza eau de vie spędziła
> w beczce dębowej przynajmniej 4 lata
> XO (Extra Old), Napoléon, Hors d'Age, Reserve de Famille, Louis XIII,
> Drakkar najmłodsza eau de vie spędziła w beczce dębowej przynajmniej 6
> lat.

> Bo JW to jest naprawdę cienka whisky. Mocno promowana wpływa na opinię o
> niektórych naprawdę wartych uwagi markach. Pewnie, że nie każdy musi
> polubić ten specyficzny smak i zapach (dobra single malt potrafi mieć
> powyższe jeszcze bardziej "odjechane"). Dla takich osób jest szeroki

Hmm, chyba zbyt poważnie to potraktowałaś:-(

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

57. Data: 2010-03-06 19:53:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> [...]
> XO (Extra Old), Napoléon, Hors d'Age, Reserve de Famille, Louis XIII,
> Drakkar najmłodsza eau de vie spędziła w beczce dębowej przynajmniej 6 lat.

O, dzięki za wyjaśnienia. Chociaż mnie te literki do trunku nie
przekonują. ;) Ale i tak każdy koniak wolę od whiskey.

> Np. wino.

Jasne! Jedno z moich ulubionych nazywało się Imiglykos, co po grecku
znaczy po prostu półsłodkie. ;) Od kiedy jednak różni dystrybutorzy się
nim zajęli, to znacznie się pogorszyło - można trafić dobre, a można
trafić na zupełną siarę nie do wypicia.

Ewa

58. Data: 2010-03-06 19:59:07

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-06 20:49, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Hmm, chyba zbyt poważnie to potraktowałaś:-(

Wnosisz po ilości wyprodukowanego tekstu?

Qra, częściowo pomalowana

59. Data: 2010-03-06 20:01:45

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-06 20:53, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> O, dzięki za wyjaśnienia. Chociaż mnie te literki do trunku nie
> przekonują. ;) Ale i tak każdy koniak wolę od whiskey.

Informacyjnie: whisky i whiskey to dwa zupełnie różne rodzaje alkoholu.

Da się jakoś poznać dobrą dystybucję?

Qra

60. Data: 2010-03-06 20:17:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Informacyjnie: whisky i whiskey to dwa zupełnie różne rodzaje alkoholu.

No widzisz, gdzie się nie obejrzysz, tam braki w edukacji. ;)

> Da się jakoś poznać dobrą dystybucję?

Dawno już nie kupowałam zrażona jakością. Kiedyś dobre było zazwyczaj
dostępne w Selgrosie, a teraz musiałabym się znowu wgryzać w temat.
Chyba aż tak nie warto się poświęcać. Chociaż w sumie cena była zawsze
niska. Ale wiesz, ja znawczynią win nie jestem, tylko wielbicielką. ;)

Ewa

Forum psychologiczne
A tym razem, mity czy fakty?
KOZLI UPÓR !!!