magnolia

1. Data: 2008-04-14 19:55:42

Temat: magnolia
Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym roku mogę cieszyć oczy kwiatami magnolii "Lennei",
http://picasaweb.google.pl/kkrycha/Magnolia

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2008-04-15 14:22:24

Temat: Re: magnolia
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

>W tym roku mogę cieszyć oczy kwiatami magnolii "Lennei",
> http://picasaweb.google.pl/kkrycha/Magnolia

:) Ja tez nacieszylem oczy swoja M. denudata. Robilem jej zdjecia dzis i
przedwczoraj. Za kazdym razem tak wialo, ze moga byc problemy z ostroscia
zdjec...
No ale coz... magnolia nie poczeka na bezwietrzna pogode. Ten wiatr nawet
polamal jej niektore platki/tepale, bo ma je bardzo duze. Dzis idac na
poczte widzialem magnolie posrednie zaczynajace kwitnac. Wracajac zajrzalem
do ogrodu by z pamieci porownac wielkosc kwiatow i okazalo sie, ze moja ma
wieksze, chociaz jest dzika :)

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2008-04-15 18:23:17

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości
(...)
> [...]
> zajrzalem do ogrodu by z pamieci porownac wielkosc kwiatow i okazalo sie,
> ze moja ma wieksze, chociaz jest dzika :)

Szkoda, że wiatr pomoże strącić płatki kwiatów i szybko będzie po kwiatach.
U nas dzień był słoneczny, a teraz pada i podlewa moje roślinki oraz nowo
posiany trawnik.

Pozdrawiam Krycha.

4. Data: 2008-04-16 09:02:20

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> U nas dzień był słoneczny, a teraz pada i podlewa moje roślinki oraz nowo
> posiany trawnik.

U mnie tez dzisiaj pada i zimno. M. denudata juz przekwita. Zaczyna zato
kwitnac 'Susan'.

Pozdrawiam,
Bpjea

Kosiarka Florabest z Lidl-a, ma ktoś?