makaron na spagetti

1. Data: 2004-07-12 11:16:37

Temat: makaron na spagetti
Od: Marcin Cylke <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Mam pewien problem, i pytanko. Za kilka chwil zabieram sie za robienie
spagetti. Tyle ze coz nalezy zrobic, zeby makaron sie nie posklejal? Z
reszta nie bedzie problemu, ale najbardziej boje sie wlasnie o makaron..

Dzieki za szybka odpowiedz

--
| o | "Even if a samurai's head were to be suddenly |
| `|, \.,o | cut off, he should still be able to perform |

1. Data: 2004-07-12 11:25:05

Temat: Re: makaron na spagetti
Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Cylke" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spagetti. Tyle ze coz nalezy zrobic, zeby makaron sie nie posklejal? Z
> reszta nie bedzie problemu, ale najbardziej boje sie wlasnie o makaron..

Dodaj łyżeczkę masła do gotowanego makaronu a po ugotowaniu przepłucz zimną
wodą.
Sprawdzona metoda:)
Jeannette

1. Data: 2004-07-12 11:29:33

Od: Marcin Cylke <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<-+-> Jeannette <j...@p...onet.pl>:

> Dodaj łyżeczkę masła do gotowanego makaronu a po ugotowaniu przepłucz zimną
> wodą.
> Sprawdzona metoda:)
> Jeannette

Dzieki :)
Ale czy ta lyzka to zawsze obowiazuje? Bo mam baardzo dlugi makaron
(taki standardowy na spagetti) wiec czy nie trzeba wiecej masla?

1. Data: 2004-07-12 11:34:05

Od: "Gosia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

za zazwyczaj dodaje troche oliwy a po zagotowaniu zalewam zimna woda
pozdrawiam G.

--------+

1. Data: 2004-07-12 11:36:08

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może być też łyżka oleju, a co do ilosci to chyba nie?!
Ale pewnosci nie mam - nadmiar nie zaszkodzi, a niedobór może!
Jeannette;)

1. Data: 2004-07-12 11:36:12

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodaj łyżeczkę masła do gotowanego makaronu a po ugotowaniu przepłucz
zimną
> wodą.
> Sprawdzona metoda:)
> Jeannette

Albo
(dla dbających o kalorie)
wystarczy przepłukać zimną wodą bez dodawania masła
(sprawdzone też)

KingAM

1. Data: 2004-07-12 11:56:51

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i ważne, żeby był al dente bo jak rozgotujesz to nic nie pomoże!
Jeannette

1. Data: 2004-07-12 12:53:18

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <s...@z...ftang>,
Marcin Cylke <m...@o...pl> wrote:

> [...]
> spagetti. Tyle ze coz nalezy zrobic, zeby makaron sie nie posklejal? Z
> reszta nie bedzie problemu, ale najbardziej boje sie wlasnie o makaron..

Przede wszystkim makaron musi być dobrej jakości, najlepiej kup na
początek jakiś oryginalny włoski. Gotować według przepisu na
opakowaniu, uważając by nie przegotować i by pozostał twardawy.

Władysław

1. Data: 2004-07-12 13:02:39

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Przede wszystkim makaron musi być dobrej jakości, najlepiej kup na
> początek jakiś oryginalny włoski. Gotować według przepisu na
> opakowaniu, uważając by nie przegotować i by pozostał twardawy.

a ja bede popieral polskie, spagetti malma jest naprawde doskonale
(wlosi kupuja go od nas!) choc moze do najtanszych nie nalezy
co do wloskich - trzeba wiedziec jaki kupowac, niestety zostalismy
zalani tanim makaronem, ktory choc oryginalnie wloski, jest czesto
niejadalny

wiku

1. Data: 2004-07-12 14:54:56

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

wiku napisal(a):

>a ja bede popieral polskie, spagetti malma jest naprawde doskonale
>(wlosi kupuja go od nas!)

No nie, bez przegiec, makaron Malmy, a w szczegolnosci ste niby
spaghetti sa do niczego. Kiedys kupilem to paskudztwo i juz wiecej nie
tkne.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

Weekend
Ryby
Może NTG, ale na pewno związane z kuchnią :-)
Czy kupujecie w W-wie bez strachy mięsko na tatara
gdzie w Wawie można kupić trufle?