Weekend

1. Data: 2004-07-12 10:59:32

Temat: Weekend
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Weekend fajny był, bo jest czas i można gotować. W związku z tym na obiad
obudniowy niskim kosztem i nakładem pracy były
- słoneczne placki ziemniaczane (Sowa, wspaniały przepis, po prostu palce
lizać!) i maślanka (już ze sklepu), a tu przepis: http://tinyurl.com/5nksk
- sernik jogurtowy
w serniku na wierzch była tylko jedna galaretka, bo jak są dwie, to się
całość na talerzu "przewraca", a do masy dodatkowo cała paczka rodzynków 100
g weszła
Polecam jogurty Jogobelli :)
http://k41.kuchniaonline.pl/index.php?id=1919&nr23=4
7:)

Bardzo polecam, zwłaszcza na upały i jedną i drugą potrawę :)

--

KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
* freddie mercury*

1. Data: 2004-07-12 12:43:45

Temat: Re: Weekend
Od: Nessie <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga 'Słowotok' Macyszyn wrote:
> [...]
> obudniowy niskim kosztem i nakładem pracy były
> - słoneczne placki ziemniaczane (Sowa, wspaniały przepis, po prostu palce

Kingo, a możesz mi powiedzieć, z jakich ziemniaków robiłaś? Z
tegorocznych (one już chyba nie zasługują na nazwę młode?) czy
zeszłorocznych niedobitków? Kiedyś babcia kładła mi łopatą do głowy, że
na placki nadają się tylko stare ziemniaki... albo odwrotnie. Nie pamiętam!

No i jeszcze zdradź, gdzie kupiłaś sezam - chodzi mi o rodzaj sklepu:
hipermarket, sklepik osiedlowy, sklep ze zdrową żywnością?

Nessie,
przeziębiona, ale z wizją placków

1. Data: 2004-07-12 13:31:33

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zeszłorocznych niedobitków? Kiedyś babcia kładła mi łopatą do głowy, że
> na placki nadają się tylko stare ziemniaki... albo odwrotnie. Nie
Tegoroczne. Czyli niby jeszcze młode.
Starte na grubych oczkach tarki (na tych samych później ser) - niby prosty
zabieg, a zupełnie inna jakość tych placków...

> No i jeszcze zdradź, gdzie kupiłaś sezam - chodzi mi o rodzaj sklepu:
> hipermarket, sklepik osiedlowy, sklep ze zdrową żywnością?
Hipermarket. Leclerc, półka z płatkami, odżywkami, żywnością bezglutenową i
takie tam :)

> Nessie,
> przeziębiona, ale z wizją placków
kuruj się!
Kinga na ogół zdrowa

1. Data: 2004-07-12 13:36:04

Od: Nessie <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga 'Słowotok' Macyszyn wrote:
> Hipermarket. Leclerc, półka z płatkami, odżywkami, żywnością bezglutenową i
> [...]

Dzięki za dobre słowo :) Chyba dzisiaj daruję sobie wyprawę do Leclerka,
coby innych nie zarażać :/

N.

Ryby
Może NTG, ale na pewno związane z kuchnią :-)
Czy kupujecie w W-wie bez strachy mięsko na tatara
gdzie w Wawie można kupić trufle?
wino z pigwy