Re: makaron z kiełbasą

1. Data: 2004-02-25 23:20:48

Temat: Re: makaron z kiełbasą
Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Zarczuk napisał:

> Witam wszystkich.
> Ostatnio naszła mnie ogromna ochota, na makaron z kiełbasą.

Ja makaron z kiełbasą robię następująco: gotuję makaron :), wrzucam go
do naczynia żaroodpornego i dorzucam co następuje: kiełbasę pokrojoną w
kostkę, cebulkę pokrojoną w półtalarki, pieczarki, czasem paprykę... i w
zasadzie co mi się tam nawinie. Sól, pieprz, czasem ziółko jakie i
zapiekam. Co do czegoś czerwonego o czym pisałaś, to może pomidorek,
albo rzeczywiście trochę koncentratu? Choć moje gorsze pół, po nałożeniu
mu tego cuda na talerz, wali nań sporo keczupu właśnie...

--
pzdr
tapta