makaroniki

1. Data: 2005-05-28 18:59:02

Temat: makaroniki
Od: "Michal" <m...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczor, moze ten przepis byl juz na grupie, jam nowy i nie wiem.
prosze o przepis na ciasteczka - makaroniki, bedac prawdaziwym lasuchem
ajadam sie "sklepowymi" a moje Panie chetnie by w tej gestii mi dogodzily.
Pozdrawiam dziekujac Michal

2. Data: 2005-05-29 00:08:51

Temat: Re: makaroniki
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal napisał(a):
> [...]
> ajadam sie "sklepowymi" a moje Panie chetnie by w tej gestii mi dogodzily.

http://www.pub.internetdsl.pl/pieprz_makarona.avi
Mars ;)

3. Data: 2005-05-29 13:15:13

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ajadam sie "sklepowymi" a moje Panie chetnie by w tej gestii mi dogodzily.

Podaję przepis Ilony, sprawdzony i moim zdaniem wychodzą z niego pyszne
"makaroniki", choć trochę różnią się od kupnych, bo zawierają wiórki
kokosowe.

250 g wiórków kokosowych

5 białek

250g cukru pudru

400 g masy marcepanowej

starta skórka z 1/2 cytryny

2 łyżki rumu

Kokos wysypać na papier do pieczenia i w temp. 100° C suszyć 20 min, przy
lekko otwartym piekarniku.

Białka ubić na sztywną masę.

Następnie wymieszać ubite białka z połową cukru pudru (cukier sypać przez
sitko) i masą marcepanowa.

Do tego dodać resztę cukru pudru, kokos, startą skórkę z cytryny i rum.

Formować kulki wielkości włoskich orzechow lub placki.

Piec 15-20 min. w temp. 160°C

Pozdrawiam.

Barbara.

Truskawki bleeee... :-(
oliwki w zalewie z ziół
Uff jak goraco, jaka polecacie zupe na zimno !
Śledzie w sosie pomidorowym
SUper Okazja - Tanio Drukarka Cannon, Cyfrówka Trust, Książki informatyczne