Re: mąki, skóra kurczaka, przypalony omlet

From: "Wiedźma" <w...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: mąki, skóra kurczaka, przypalony omlet
Date: Wed, 28 Apr 2004 13:15:46 +0200

> Nie wyśmieją, po prostu napisz jak jest - że dopiero się uczysz -
> zdarzają się takie posty i nikt nikogo nie wyśmiewa (oczywiści może
> odpowiedzieć lokalny troll - więc zignorować.)

ok, to mnie pocieszasz:-)

> Zawsze możesz napisać do mnie na priw, jak będę wiedziała, to Ci
> podpowiem o co chodzi i co z tym zrobić.

Szczerze mówiąc bardzo czekałam na taką propozycję:-) dzięki:-) nie
lubię włazić komuś na priv bez wyraźnego zaproszenia

Na razie ugotowałam soczewicę według tego, co radziłaś, i była ok, i z
trawieniem bez problemu:-) Następny będzie groch again:-)
Mam nadzieje, ze tez wyjdzie. I nawet przyprawy jakies kupilam:-)
Mój chłopak jest poważnie zaniepokojony nagłą zmianą, ale podtrzymuje
mnie na duchu, jak cos sknocę:-)
Oczywiście tego nie je;-p

pzd. Wiedzma