makijaz na 1-wszą randke

1. Data: 2003-04-30 12:26:52

Temat: makijaz na 1-wszą randke
Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam, moze pojde prawdopodobnie na spotkanie ale dawno nie chodzilam na
randki i nie wiem jak powinnam sie umalowac, chce wygladac ladnie ale bez
przesady z tapeta...no i jak sie ubrac zeby nie pomyslam ze jestem stronjisia
albo odwrotnie dresiara...pomozcie....aktualne t6ylko do dzis wieczor papa

1. Data: 2003-04-30 12:35:10

Temat: Re: makijaz na 1-wsz? randke
Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
stronjisia
> albo odwrotnie dresiara...pomozcie....aktualne t6ylko do dzis wieczor papa

szczerze mówiąc od daaaaaaawna nie chodzę na randki, ale myślę, że ubrałam
bym się o "jeden ton" ładniej niż chodzę na codzień. Tzn wszystko zależy od
stylu jaki masz i co na siebie zwykle zakładasz, ale wydaje mi się że w
przesadne strojenie też nie jest najlepsze.
Ale to tylko moje skromne zdanie.

Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-04-30 12:38:13

Temat: Re: makijaz na 1-wszą randke
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> randki i nie wiem jak powinnam sie umalowac, chce wygladac ladnie ale bez

Hmm, ja bym zastosowala zasade lepiej mniej niz wiecej. I np. ja bym
podkreslila rzesy maskara, na usta blyszczyk i koniec. No, jakis cien na
powieke tez moze byc. Im mniej specyfikow, tym mniej ewentualnych 'wpadek'
kosmetycznych :) No i mozna sie czuc bardziej naturalnie, bez dreczacej
mysli, ze moze ta kreska na powiece niezbyt rowna wyszla. Wszystko zalezy od
tego, jak malujesz sie na co dzien.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-30 12:43:44

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:
> Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> Hmm, ja bym zastosowala zasade lepiej mniej niz wiecej. I np. ja bym
> podkreslila rzesy maskara, na usta blyszczyk i koniec.

Tez bym obstawiala blyszczyk :-)
Na wejscie efekt wizualny jest, a w razie gdyby do czegos wiecej mialo
dojsc, to zdazysz zjesc zawczasu chemie z ust ;-)

Pozdrawiam i zycze udanego spotkania
ISIA

1. Data: 2003-04-30 12:51:01

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Na wejscie efekt wizualny jest, a w razie gdyby do czegos wiecej mialo
> dojsc, to zdazysz zjesc zawczasu chemie z ust ;-)
>
>To lepsza pomadka? Bo rzyzwyczailam sie ze z niepomalowanymi utami nie pojde:
( niestety, i podklad + roz na policzki dodac?

1. Data: 2003-04-30 13:02:44

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@o...pl wrote:
> [...]
Hmmm, troche nie rozumiem twojego pytania... Przeciez napisalam, ze
lepszy blyszczyk...

> Bo rzyzwyczailam sie ze z niepomalowanymi utami nie pojde:
>
> ( niestety, i podklad + roz na policzki dodac?
Jesli podklad to dosc lekki i niebrudzacy

Pozdrawiam
ISIA

Dwa sluby:)
nowa seria Oceanica i cos tam jeszcze