Organza

1. Data: 2003-04-30 06:19:09

Temat: Organza
Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym sprawić na wiosnę jakieś nowe perfumiki.
Od 4 lat nieustannie używam Kenzo Jungle. Podoba mi się Samsara i tym
podobne zapaszki.
Mam ochotę na Organzę ale jeszcze ktoś polecał mi Organza Indecance (czy
jakoś tak). Jak pachnie Organza wiem, a tego drugiego nigdzie nie mogę
spotkać. Jak one wogóle pachną, czy warto ich poszukać? Które z tych dwóch
sa fajniejsze?

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-04-30 07:07:38

Temat: Re: Organza
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Jak one wogóle pachną, czy warto ich poszukać? Które z tych dwóch
> sa fajniejsze?

Mnie oba zapachy bardzo się podobają, warto szukać. Ta druga (Organza
Indecance) to odpowiednik pierwszej, tyle że na lato ( pachnie podobnie,
tylko subtelniej tak bardziej na ciepłe dni!).

Hanuś rozkochana w perfumach!

1. Data: 2003-04-30 11:55:49

Od: "emka" <e...@W...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Które z tych dwóch
> sa fajniejsze?

Ja używałam tylko tej Indecence. Gorąco polecam :))
Jeśli chodzi o sam zapach, to wg asteria.pl jest on orientalny. Tu podaję
linki do opisów, może się przydadzą:
http://www.pedet.pl/x_C_I__P_7010980;7010001.html
http://www.asteria.pl/x_C_I__P_10610984;10610001.htm

emka.

1. Data: 2003-04-30 16:30:47

Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Angelina <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8nq40$l4n$...@n...onet.pl...
> Chciałabym sprawić na wiosnę jakieś nowe perfumiki.

No i już mam.
Wybrałam Organzę bo Indecence jest za mocna jak na wiosenkę i lato.
Jest max orientalna - to lubię ale kiedy indziej.
Natomiast ta Organza, którą mam jest również orientalna ale w
delikatniejszym wydaniu.
Czuję sie w niej świetnie. A, że zmysłowy zapach to wielka prawda.
Dzięki dziewczyny.

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-04-30 17:51:35

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Angelina" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jest max orientalna - to lubię ale kiedy indziej.
> Natomiast ta Organza, którą mam jest również orientalna ale w

To moje ukochane perfumy - kocham Organzę miłością szaloną, prawie tak
szaloną jak Champagne YSL (no, teraz to Yvresse). Jeśli lubisz takie
zapachy, to będziesz zachwycona - Organza jest supertrwała i cudowna :-)

Marta

ubranie
Włosy
lupiez :(