Re: makijaz-slub

From: "Hania" <v...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: makijaz-slub
Date: Thu, 08 Apr 2004 16:17:23 +0200

>Czasami sie maluje , co do kolorow to sama sobie wybiore chodzi mi o
>kosmetyki jakies trwale

noo tak, dwie sprawy: 100 to rzeczywiscie dobrze przeznaczyc na cos innego,
niz makijarz, ktorego nastepnego dnia nie bedzie of kors (np. na dobre
kosmetyki wlasnie), ale z drugiej strony, to jesli niepewnie czujesz sie w
malowaniu, to jednak...sprawa owej stowy jest warta, bo a noz kupisz cos, a
nie bedziesz potrafila ladnie uzyc?

>a czemu piszesz ze nie moge poprawic? to znaczy ze mam wygladac
>nieswiezo?wkoncu to bedzie pare godzin po tym jak zrobie sobie makijaz
>ale puder sypki moge ponownie nalozyc??

ale wlasnie o to mi chodzilo, ze MUSISZ poprawic, coby nieswiezo nie wygladac
(moze zle zrozumialam Twoje pytanie, jesli tak, to sorki)

A moze wyprobuj kosmetykami kolezanek? Tez bym Ciebie chetnie umalowala, no
ale do Szczecina to masz kawalek ;-)))
A moze jakas kolezanka sie zgodzi? Trudno cos doradzac nie widzac buzi,
zdjecie to tez nie to samo...moze popytaj kolezanek wlasnie o wizazystke?

Zdrowki
Hania

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl