makijaz slubny

1. Data: 2004-09-20 18:12:48

Temat: makijaz slubny
Od: "Armaiti" <A...@V...pl> szukaj wiadomości tego autora

... czy jak go tam zwac..:-)
Mam pytanie... jakimi kosmetykami (jakiej firmy) bylyscie (mezatki;-)
maziane po twarzyczkach?
Co byscie polecily a co w szczegolnosci odradzily?
Co splywalo a co sie ladnie utrzymalo? :)

pzdr
:)

1. Data: 2004-09-20 18:25:06

Temat: Re: makijaz slubny
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maziane po twarzyczkach?
> Co byscie polecily a co w szczegolnosci odradzily?
> Co splywalo a co sie ladnie utrzymalo? :)

Moj makijaz slubny trzymal sie idealnie przez cale przyjecie. Niestety nie
interesowalam sie firmami kosmetykow jakimi bylam malowana, moglabym jedynie
polecic salon kosmetyczny w ktorym zostalam pomalowana.

Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2004-09-27 15:38:43

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Armaiti wrote:
> [...]
> maziane po twarzyczkach?
> Co byscie polecily a co w szczegolnosci odradzily?
> Co splywalo a co sie ladnie utrzymalo? :)

Kryolan trzymal sie jak dziki, nic nie splywalo i nic sie nie swiecilo :-)

--
Kometa GG 2138081
Moje aukcje: http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=199

1. Data: 2004-09-28 08:35:52

Od: "Maggie" <mtroka(WYTNIJTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak najbardziej polecam również Kryolan.
Makijaż był trwały przez całą noc, nic nie spływało.
Po ślubie chciałam kupić podkład tej firmy ale niestety w
Gdyni nie dostanę (a szkoda), wiem, ze są gdzieś w Warszawie :)

1. Data: 2004-09-29 10:45:48

Od: "Zuzanna " <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po ślubie chciałam kupić podkład tej firmy ale niestety w
> Gdyni nie dostanę (a szkoda), wiem, ze są gdzieś w Warszawie :)

Jestem wizażystką i pracuję właśnie na kosmetykach Kryolan i Dermacolor.Nigdy
nie zawiodly mnie ani moich klientek.Polecam i zapraszam na
www.makijaze.wizytowka.pl

1. Data: 2004-11-07 23:47:47

Od: "Iza" <I...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem początkującą wizażystką. Na kursie pracujemy m.in. na kosmetykach
firmy Kryolan i uważam je za bardzo dobre! Sklep tej firmy jest w Warszawie
na ul. Pięknej 58. Gorąco polecam odwiedzenie tego sklepu.
Pozdrawiam

[wroc] Perfumeria Ma-Da - byłam....
wrocławianka opolankom :)
krem normalizujący na noc