makosernik

1. Data: 2000-12-18 01:44:55

Temat: Re: makosernik
Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Aniu!
Mysle ze niepotrzebnie sie przestraszylas tej masy makowej
Mam przed soba torebke masy makowej 150g.
Jest to poprostu zmielony mak z bulka tarta i cukrem,
moczy sie go tylko 10 minut w mleku i jest gotowy do uzycia.
Wedlug uznania dodajesz bakalie, miod i co uwazasz.
Dla mnie to jest wyjscie idealne bo nigdy nie udalo mi sie zmielic maku w
mojej maszynce
Taki jaki wkladalam do maszynki taki mi wypadal
i zgrzytal potem w zebach jak piach.
Nie wiem ile takich torebek potrzeba zeby zrobic ciasto, ja mam zamiar uzyc
ja do klusek z makiem. Tez bede experymentowac.
Kluski z makiem robie pierwszy raz i mase te kupilam taz poraz pierwszy.
Kluski prawdopodobnie bede sama jadla, bo moja rodzina nie lubi
klusek na slodko (chociaz nigdy nic nie wiadomo, takich klusek nigdy nie
nie bylo u nas na stole).
Odwagi Aniu :))
pozdrawiam
Ania

1. Data: 2000-12-18 08:25:30

Temat: makosernik
Od: "Aga" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-12-18 15:43:42

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-12-18 15:51:51

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana wrote:

zniechęcił mnie nieco jeden ze składników,
> mianowicie "gotowa masa makowa". No bo nie widziałam w sklepie niczego
> takiego.

Mozna kupic w sklepach-jest w puszkach chyba kilogramowych. Jest to mak
czarny zmieszany z bakaliami i z miodem (sztucznym!) Ceny niestety nie
pamietam. Mysle ze lepiej przyrzadzic samej mak ze skladnikami-zrobisz
wtedy dokladnie tak jak Ci smakuje a przy kupnym nigdy nie wiesz czy nie
bedzie za slodki, za mdly itp..

pzdr
agi

1. Data: 2000-12-18 16:06:08

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

fghfgh wrote:

> Jest to mak czarny zmieszany z bakaliami i z miodem (sztucznym!)

Male sprostowanie-to ta kupna masa makowa jest akurat z miodem
sztucznym- mnie to wlasnie odrzucilo najbardziej. Wole sama zrobic.
Będzie smaczniejsze
pzdr
agi

1. Data: 2000-12-18 17:10:48

Od: "Barbara Olszewska" <b...@f...buy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fghfgh" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ana wrote:
>
> zniechęcił mnie nieco jeden ze składników,
>
> Mozna kupic w sklepach-jest w puszkach chyba kilogramowych. Jest to mak
> czarny zmieszany z bakaliami i z miodem (sztucznym!)
Ja widzialam mase makowa w torebkach chyba po 250 g. i nie miala zadnych
dodatkow byl to poprostu sparzony i przemielony mak do ktorego dodawalo sie
odpowiednie skladniki wg. przepisu na opakowaniu. Jest to dobre rozwiazanie
dla osob ktore nie maja mozliwosci zmielenia maku
Barbara

Zając
Ciasto na Mikolaja - przepis
Zmywarka , proszek i tabletki do zmywania (trochę długie)
Uszka = tortellini?
schab w galarecie