makowiec Agaty Solon - rewelacja

1. Data: 2001-11-28 09:41:32

Temat: makowiec Agaty Solon - rewelacja
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobiłam, chwale pod samo niebo przepis , cos wspaniałego
dwa prawie 40 cm makowce zostały pożarte w jeden wieczór
polecam polecam polecam - zróbcie
to moje pierwsze w życiu makowce - do tego udane.
ula.

1. Data: 2001-11-28 10:23:19

Temat: Re: makowiec Agaty Solon - rewelacja
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ulla <u...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u2bgr$pi0$...@r...eu.org...
> [...]
> dwa prawie 40 cm makowce zostały pożarte w jeden wieczór
> polecam polecam polecam - zróbcie
> to moje pierwsze w życiu makowce - do tego udane.

A nie mowilam? ;o)))))))

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-11-30 12:05:48

Od: "Sylwia & Jurek" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulla" <u...@s...com.pl> napisał w wiadomości
: zrobiłam, chwale pod samo niebo przepis , cos wspaniałego
: dwa prawie 40 cm makowce zostały pożarte w jeden wieczór
: polecam polecam polecam - zróbcie
: to moje pierwsze w życiu makowce - do tego udane.

Ale mam ochote, tez nigdy nie pieklam makowca. A dodalas konfiture z platkow
rozy? Czy to mozna dostac w sklepie?

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2001-11-30 13:22:28

Od: "gosiak" <n...@p...spzoo.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie, co z ta konfitura? czy widzial ktos moze w Warszawie?

Pozdrawiam

Gosiak

1. Data: 2001-11-30 13:38:39

Od: "Joanna Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia & Jurek"
> Ale mam ochote, tez nigdy nie pieklam makowca. A dodalas konfiture z
platkow
> rozy? Czy to mozna dostac w sklepie?

W Krakowie jest chyba w każdym sklepie ze zdrową żywnością i w dużej
części sklepików osiedlowych.
Asia Słocka

1. Data: 2001-12-01 15:36:22

Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "gosiak" <n...@p...spzoo.pl>

> no wlasnie, co z ta konfitura? czy widzial ktos moze w Warszawie?

W Hali Czluchowwskiej na samie.

--
Maya
When God made man, she was only testing

1. Data: 2001-12-03 15:11:45

Temat: Odp: makowiec Agaty Solon - rewelacja
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwia & Jurek <s...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u7sqr$qc2$...@n...tpi.pl...

> [...]
> : to moje pierwsze w życiu makowce - do tego udane.
>
> Ale mam ochote, tez nigdy nie pieklam makowca. A dodalas konfiture z

we wszelkich sklepach ze zdrową żywnością
u.

1. Data: 2001-12-03 15:48:17

Temat: Re: Odp: makowiec Agaty Solon - rewelacja
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> platkow
>
> we wszelkich sklepach ze zdrową żywnością

nie. W moim nie mają.

Waldek

1. Data: 2001-12-03 15:54:01

Od: "Sylwia & Jurek" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3C0B9EC1.776AFBF9@zedat.fu-berlin.de...
:
: > > Ale mam ochote, tez nigdy nie pieklam makowca. A dodalas konfiture z
: > platkow
: > > rozy? Czy to mozna dostac w sklepie?
: >
: > we wszelkich sklepach ze zdrową żywnością
:
: nie. W moim nie mają.

No wlasnie w moim tez nie mieli, kazali sie pytac "moze wkrotce bedzie" I
stad moje pytanie, czy mozna ten skladnik tak po prostu opuscic? Smak nie
tej sam bedzie, ale jak nie ma ...?

Pozdrawiam
Sylwia

Jaka zupka z mielonego?