makrama

1. Data: 2003-06-30 08:11:39

Temat: makrama
Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane
mam prośbę, może znacie stronki gdzie miałabym wzór paska robionego
makramowymi węzełkami? W sklepie kosztuje oszłamiająco a sznureczek
rewelacyjny posiadam.
Buziaki Monia

1. Data: 2003-06-30 08:25:05

Temat: Re: makrama
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam prośbę, może znacie stronki gdzie miałabym wzór paska robionego
> makramowymi węzełkkami.....<ciach>

http://panda.bg.univ.gda.pl/~madziak/robotki/kursmak
.htm
http://www.elainecraft.com/instructions/var1.sq.html
http://strony.wp.pl/wp/tomella/

Pozdrawiam
Pusia

1. Data: 2003-06-30 08:25:47

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://panda.bg.univ.gda.pl/~madziak/robotki/kursmak
> [...]
Okropniaste podziękowania dobra kobieto !!
Monia

1. Data: 2003-06-30 08:27:55

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://strony.wp.pl/wp/tomella/

Oczywiscie w rozpedzie dołaczyłam linka z tzw.szydełkowaniem makramowym ale
mysle,ze bedzie ciekawe popatrzec dla grupowiczek,ktore sie jeszcze z nim
nie zetknely.
Pusia

1. Data: 2003-06-30 08:29:53

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko na tej stronie nic nie widzę, buuuuuuuu
Monia

1. Data: 2003-06-30 08:37:27

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko na tej stronie nic nie widzę, buuuuuuuu
> Monia

Najezdzaj myszkowa strzałka na napisy:Robotki,Szkołka,Niezbednik,Linki a
ukaża Ci sie dalsze napisy i odnosniki...........klik klik i juz.........

Pusia

1. Data: 2003-06-30 08:41:32

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najezdzaj myszkowa strzałka na napisy:Robotki,Szkołka,Niezbednik,Linki a
> ukaża Ci sie dalsze napisy i odnosniki...........klik klik i juz.........

No robie klik klik i pojawiają sie puste prostokąty z podpisami....... Jakaś
trefna jestem czy cóś.....
Monia

1. Data: 2003-06-30 11:42:26

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ie dalsze napisy i odnosniki...........klik klik i juz.........

> No robie klik klik i pojawiają sie puste prostokąty z podpisami.......
> [...]

Male to pocieszenie...

Ale nie Ty jedna, u mnie tez sie ta strona zawiesza w polowie i nic sie nie
wladowuje, ale jak o tym napisalam, to zostalam objechana przez inne
grupowiczki!

Pozdrawiam,
Anna

1. Data: 2003-06-30 13:04:02

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> wladowuje, ale jak o tym napisalam, to zostalam objechana przez inne

Nawet nie wiesz jak mi się lepiej zrobiło, że nie jestem ostania fajtłapa
:-)))
Monia

1. Data: 2003-06-30 14:56:29

Od: Mirka Stobienia <W...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia wrote:
> Nawet nie wiesz jak mi się lepiej zrobiło, że nie jestem ostania fajtłapa
> :-)))
> Monia

A czy masz program firewall? Ponieważ ja kiedyś też miałam takie
problemy i okazało się, że to kwestia ustawień tego programu. Miałam
ustawione "block referer", po wyłączeniu tej opcji wchodziłam na stronę
bez problemu.

--
Miruśka
(Poznań)

"Gdyby bogowie chcieli, żeby ludzie latali, daliby wszystkim bilety
lotnicze."
Terry Pratchett /Blask fantastyczny/

Kto chce Japonkę Dimensions?
Refleksje co do FAQ grypy