makro cash and carry

1. Data: 2002-11-16 12:32:53

Temat: makro cash and carry
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

mam nadzieje, ze choc troche mieszcze sie w temacie grupy :)

czy ktos z was korzysta z w/w i moglby sie podzielic wiedza, jak wyrobic
sobie karte, jakie dokumenty trzeba dostarczyc i gdzie (warszawa)? uporczywe
szukanie w sieci nic nie dalo, az trudno uwierzyc, ze nie maja swojej
strony.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-11-16 16:07:35

Temat: Re: makro cash and carry
Od: Marek Szapajko <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

16 Nov 2002 12:32:53 GMT, Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
> szukanie w sieci nic nie dalo, az trudno uwierzyc, ze nie maja swojej

Korzystam na cudzą kartę :-) Musisz mieć zarejestrowaną DG a dokumenty
to podejrzewam, że standardowo: wpis do ewidencji, NIP, REGON. Kiedyś
można było wyrobić max. 2 karty na 1 firmę.

Marek Szapajko http://www.msj.cad.pl
Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie

1. Data: 2002-11-16 17:59:59

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 16 Nov 2002 16:07:35 +0000 (UTC), Marek Szapajko <m...@w...pl>
wrote:
:
: Korzystam na cudzą kartę :-) Musisz mieć zarejestrowaną DG a dokumenty
: to podejrzewam, że standardowo: wpis do ewidencji, NIP, REGON. Kiedyś
: można było wyrobić max. 2 karty na 1 firmę.

dzieki. a nie wiesz, dokad z tymi dokumentami trza isc? do sklepu? :)

kasica

1. Data: 2002-11-16 18:34:13

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.11.2002 13:32, Użytkownik Katarzyna Kulpa napisał :
> uporczywe
> szukanie w sieci nic nie dalo, az trudno uwierzyc, ze nie maja swojej
> strony.

Nie sprawdzałem czy ta strona istnieje i co ewentulanie zawiera ale
przed Makro w Bydgoszczy była reklama - coś w stylu: "Nasze strony w
internecie www.makro.pl". To niemalże pewne - no mogę mieć sklerozę ;-)
Jeśli nie zadziała to sprawdź www.makro.com.pl.

Kartę kiedyś załatwiałem. Trzeba w tym celu zgłosić się do Punktu
Obsługi Klienta - zwykle to stanowiska bezpośrednio przy wejściu na halę .

Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2002-11-16 18:34:13

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-16 18:45:13

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> dzieki. a nie wiesz, dokad z tymi dokumentami trza isc? do sklepu? :)
>
> kasica

z dokumentami do sklepu , wyrabiaja od reki, powiedz , ze masz swojego
przedstawiciela i potrzebujesz dwie karty ( np. na meza ), bo na jedna karte
jednoczesnie wchodza max 2 osoby i jak pojedziesz np. z mezem i dzieckiem to
kogos z nich nie wpuszcza.

Jola L-L

1. Data: 2002-11-16 20:45:41

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> dzieckiem to kogos z nich nie wpuszcza.

Czy nadal stosuja te metode z linia na scianie (głupio mi sie ona kojarzy
:-(

Karol

1. Data: 2002-11-17 01:54:58

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

wielkie dzieki. chyba "ktos" kiepsko szukal :) http://www.makro.pl i
wszystko jasne

kasica

1. Data: 2002-11-17 09:27:06

Od: "Dry" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sobie karte, jakie dokumenty trzeba dostarczyc i gdzie (warszawa)?
uporczywe
> szukanie w sieci nic nie dalo, az trudno uwierzyc, ze nie maja swojej
> strony.
Luuuuudzie!
http://www.makro.pl/ie/sub/klientem.cfm?

Pozdrawiam

Draj

1. Data: 2002-11-17 18:53:34

Od: "Janoush" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@w...pl> wrote:

> dzieki. a nie wiesz, dokad z tymi dokumentami trza isc? do sklepu? :)
>
> kasica
> --

www.makro.com.pl

Janusz

Projekt komputerowy
Solarium
Indukcyjne płyty kuchenne
blat od zmywarki - powtarzam pytanie ...
wygodna wanna