Re: makromax

From: "jfs" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: makromax
Date: Wed, 01 Oct 2008 11:57:05 +0200
Sender: k...@n...onet.pl

> pisałem już 10 000 razy
>
> www.borelioza.vegie.pl/natura.html
>
> dołóż to do antybiotyków

Witamin i diet juz probowalem pol roku temu - nie dziala to
w najmniejszym stopniu - a teraz mam boreliozę juz zaawansowaną
swedzą/kłują mnie skronie, czaszka, kości. Ze skladnikami odzywczymi
to jest mz raczej tak ze o ile organizm nie mam naprwade duzych
niedoborow to moze byc i tak w swietnej formie.

Dzis kolejna zalamka teraz drugie pudelko makromaksu nie podzialalo
i lekarka domowa mowi bzdury ze borelioza powinna byc juz wyleczona
i niezbyt slucha tego co mowie ze dawki byly za male i ze czuje sie
nie lepiej niz na poczatku lipca przed calym leczeniem (a w zasadzie
gorzej bo mam problemy z bolem w glowie/wokol czaszki)

Z tego co o tym wiem na podstawie doswiadczen moglyby pomoc duze dawki
antybiotykow. Chodze strasznie w-rwiony, szedlem ulicą i szczegaly na
mnie cholernie glosno dwa mlode glupie wielkie biale psy, zaczalem na nie
wyc jak sluchacz metalu i gdyby nie ogrodzenie pozabijalbym je doslownie
z wielka przyjemnoscią i odwaznie kopnieciami swoich zimowych butów (a
jesli nie pozabijal to przynajmniej zmusil zakrwawione do ucieczki
(nie wygraly by ze mną mimo oslabienia w kosciach)) - nie wiem
co robic, nic nie moge poradzic. Moze lekarz od chorob zakaznych
przepisza mi jakiegos dobrego antybiola, a moze neurolozka i te
cefalosporyny