makromax

11. Data: 2008-09-26 08:12:10

Temat: Re: makromax
Od: "jfs" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem masz rację, to twój organizm raczej uwierz swoim odczuciom
> niż opinii lekarki - z całym szacunkiem dla jej wiedzy naturalnie :)
> Ja bym zażył ten lek do końca dawki.
>
> Jak się zaraziłeś boreliozą? Kleszcz?
> Kiedy miałeś pierwsze objawy od ugryzienia przez kleszcza i jakie one były?
> Pytam bo tez mnie kleszcz dziabnął kilka tygodni temu...

Tuz po ugryzieniu kilkanascie dni wyskkiwaly mi male (1cm)
suchawe sinawe slady troche jak po ugryzieniu jakiegos owada (teraz
wiem jednak ze to byla odwewnętrzna reakcja na borelke bo teraz po roku
po tym pogoreszeniu wyskoczyl mi jeden taki znowu)

Z objawów chorobowych to kilka tygodnie po ugryzieniu jadac na
stojaco w autobusie poczulem ze moje nogi sa dziwnie slabe
i pozniej raczej musialem siadac w autobusach niz stac
Czesto tez czulem zwlaszcza po obudzeniu (przez pierwsze
kilka miesiecy po obudzeniu pozniej raczej stale) ze moje nogi
sa dziwnie slabe - pozniej wlaczyla sie w to tez deprecha,
ciagle martwienie sie swoim fizycznym slabym samopoczuciem
(co do rąk i nóg). Po roku nagle zaczely mnie mocno bolec
miesnie - spanikowalem ale znalazlem lekarza ktory zrobil
westernblota wiec zaczalem sie leczyc na borelkę. Teraz
po dwu miesiacach doksycykliny (mieszana wypadkowo slabe efekty)
i paru dniach makromaksu (przeleczylo mnie szybko i mocno
ale nie do konca - biore od wczoraj po kilku dniach przerwy
znowu ale boli od tego watroba i nerki)

pzdr!

12. Data: 2008-09-26 08:24:03

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> mnie w tym roku dziabnęło już ponad 50, a nie pytam po forach jakie ludzie
> mają objawy :D
>
> Jak masz jako taką odporność, czytaj - nie siedzisz przy kompie 17 godzin na
> dobę przeglądając panienki, pijąc 2 litry coli dziennie i zagryzająć
> chrupkami, nic poza tym nie jedząc, borelioza raczej nie ma szans się
> rozwinąć

Nie koli tylko Pepsi jest spora różnica ale faktycznie dużo - prawie ze
zapychalm kontener na smieci pustymi butelkami po dwulitrowej pepsi
w zimę 2005 ;-) Nie chrupki co słodycze swego czasu jadlem regularnie
kilka sevendaysów dzienie na sniadanie obiad i kolacje. Co do przeziębień
to niejestem gorszy od wielu naprawde kilka lat nie chorowałem na
te rzeczy mimo wyskakiwania w nawet mroźną zimę z mieszkania do sklepu po
pepsi na krótki rekaw i w trampkach. Co do golych bab to trochę tak
ale nie tak dużo (średnio) Teraz od borelki jakby libido mi spadło
i czuje sie dziwnie gorzej co do tych spraw co mnie martwi (juz nie tak
jakbym mial (niemal) 12 lat a jeszcze rok temu tak bylo) :-/

Borelka jest ciezka Kampania obaw jest sluszna. Borelka to nowosc
czytalem gdzies ostatnio ze wogole te bakterie odkryto w 82 roku (!)

13. Data: 2008-09-26 08:29:11

Od: "jfs" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o, w tym wypadku chodzi o coś jeszcze - leczenie boreliozy reklamowaną
> ostatnio metodą kosztuje kilka - kilkanaście tysięcy. Co więcej, po
> zakończeniu terapii organizm jest tak zmasakrowany, że do końca życia
> będzie go trzeba chemicznie utrzymywać przy życiu. A kto tą chemię
> sprzedaje? No kto? :D
>
> Fakt, że zdarzają się przypadki przewlekłej boreliozy, ale trafić na to to
> jak zostać trafionym przez piorun.

Skoro to taki luzik to powiedz jak dalej mam sie leczyć
Dwa miesiace doksycykliny (2x pozniej gdzies tak ostatnie 3 tygodnie
3x) niewiel daly - bylo momentami lepiej ale strasznie powoli
nie dziala to w tempie dzień czy dwa i poprawa (jak makromaks)
tylko raczej tydzien czy dwa i poprawa albo i pogorszenie.
teraz tem makromaks zdaje sie poprawiac (czuje sie silnie w
rekach i nogach) ale znowu bola mnie mocno watroba i nerki
do tego borelka weszla mi 'na glowę' atakuje mi czachę czuje
teraz tam bóle mimo ze przez rok tam nie atakowala.
Licze na tem makromaks bo tydzien temu super zadzialal dlatego nie
panikuje za bardzo bo inzcej nie bylbym zbyt przytomny co do
wesloego nastroju.

14. Data: 2008-09-29 11:43:47

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jfs wrote:

> Skoro to taki luzik to powiedz jak dalej mam sie leczyć

pisałem już 10 000 razy

www.borelioza.vegie.pl/natura.html

dołóż to do antybiotyków

15. Data: 2008-10-01 09:57:05

Od: "jfs" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pisałem już 10 000 razy
>
> www.borelioza.vegie.pl/natura.html
>
> dołóż to do antybiotyków

Witamin i diet juz probowalem pol roku temu - nie dziala to
w najmniejszym stopniu - a teraz mam boreliozę juz zaawansowaną
swedzą/kłują mnie skronie, czaszka, kości. Ze skladnikami odzywczymi
to jest mz raczej tak ze o ile organizm nie mam naprwade duzych
niedoborow to moze byc i tak w swietnej formie.

Dzis kolejna zalamka teraz drugie pudelko makromaksu nie podzialalo
i lekarka domowa mowi bzdury ze borelioza powinna byc juz wyleczona
i niezbyt slucha tego co mowie ze dawki byly za male i ze czuje sie
nie lepiej niz na poczatku lipca przed calym leczeniem (a w zasadzie
gorzej bo mam problemy z bolem w glowie/wokol czaszki)

Z tego co o tym wiem na podstawie doswiadczen moglyby pomoc duze dawki
antybiotykow. Chodze strasznie w-rwiony, szedlem ulicą i szczegaly na
mnie cholernie glosno dwa mlode glupie wielkie biale psy, zaczalem na nie
wyc jak sluchacz metalu i gdyby nie ogrodzenie pozabijalbym je doslownie
z wielka przyjemnoscią i odwaznie kopnieciami swoich zimowych butów (a
jesli nie pozabijal to przynajmniej zmusil zakrwawione do ucieczki
(nie wygraly by ze mną mimo oslabienia w kosciach)) - nie wiem
co robic, nic nie moge poradzic. Moze lekarz od chorob zakaznych
przepisza mi jakiegos dobrego antybiola, a moze neurolozka i te
cefalosporyny

16. Data: 2008-10-01 11:08:03

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jfs wrote:

> Witamin i diet juz probowalem pol roku temu

srałeś a nie próbowałeś, że dosadnie powiem.

17. Data: 2008-10-09 10:30:48

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> srałeś a nie próbowałeś, że dosadnie powiem.

Witaminy i mineraly mz niewiele dają (gdy odzywiam sie
nie tak zle i jem to czego mi brakuje) Moze jakas ostra
kuracja ziolowa mialaby sens ale diety i witaminy
to nie na taki kaliber problemu jak pilujaca mnie zardzewialymi
nozami ze nie chce sie zyc borelioza.

18. Data: 2008-10-09 12:27:05

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> kuracja ziolowa mialaby sens ale diety i witaminy
> to nie na taki kaliber problemu jak pilujaca mnie zardzewialymi

Nie próbowałeś w taki sposób, jaki jest opisany (stworzenie organizmowi
idealnych warunków do walki z chorobą), to nie możesz wiedzieć jaki to
faktycznie ma wpływ.

19. Data: 2008-10-14 12:06:46

Od: "jfs" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie próbowałeś w taki sposób, jaki jest opisany (stworzenie organizmowi
> idealnych warunków do walki z chorobą), to nie możesz wiedzieć jaki to
> faktycznie ma wpływ.

Zdaje mi sie ze z tymi witaminami to moze byc przesada (bo raczej
malo kto ma braki). Teraz to mnie nie obchodzi - mam powazne problemy
z borelką. Biorę teraz od wtorku (czyli od tygodnia)
cefalosporyny (po tej 6 tygodniowej kuracji doksycyklina ktora nie bardzo
pomogla) Zinnat o ile pamietam nazwe, i pomaga (bole zmalaly) ale jak zwykle
mam wrazenie ze za wolno i za malo (kłocie i swedzenie w glowie sie
zmniejszylo ale nie zniknalo) Lekarz u mnie na prowincji powiedzial
ze "jest pan przeleczony kilkoma tygodniami wiecej nie mozemy dla pana
zrobic" i dal mi skierowanie na wolska do wawki gdzie zapisali mnie
na nieskonczona przyszlosc (na za 3 miesiace - na gwiazdkę dokladniej)
Inna lekarka daje mi poki co te cefalosporyny ale jak to wezme i nie
pomoze do konca zostane nie bardzo wiedzac co robic.

astma a oddawanie krwi
dziecko 1,5 roku - dziwne objawy
narkoza
Czy OB 18mm po 1h to powód do niepokoju????
Wir. Zap. Wątroby - kiedy piewsze objawy