mała funkcjonalna umywalka

1. Data: 2009-03-11 21:17:53

Temat: Re: mała funkcjonalna umywalka
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gpbu0l$8s8$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Ja słyszałem, że Panslav ma talerze z asfaltu

Z klasztoru Ka-O-Lin...

2. Data: 2009-03-12 09:49:13

Temat: mała funkcjonalna umywalka
Od: "P." <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam małej ok 40 cm szer. umywalki, ale takiej, która jest funkcjonalnie
zaprojektowana i może służyć do czegoś więcej niż tylko umycie rąk - będę
wdzięczny za sugestie dotyczące konkretnych modeli.

pozdr

3. Data: 2009-03-12 10:05:49

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Coś ostatnio widziałem albo Koło albo Roca, jakby prostokątny głęboki zlew.
JaC

-----

4. Data: 2009-03-12 10:23:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
Coś ostatnio widziałem albo Koło albo Roca, jakby prostokątny głęboki zlew.
JaC

Nie wystarczy wam odlewana z bazaltu mykwa?

5. Data: 2009-03-12 20:32:05

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Mar 2009 11:23:02 +0100, Panslavista napisał(a):

> [...]

Ty, Panslav, nie przeceniaj swych wrogów - z bazaltu to się chyba ceramiki
sanitarnej użytkowej nie odlewa, najwyżej rury i kamienie do młynów.
Ale swoją drogą, ciekawie mogłaby wyglądać umywalka z bazaltu (bo sracz to
chyba ma nadmiernie skomplikowany kształt)

T.

6. Data: 2009-03-12 21:12:49

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

7. Data: 2009-03-12 23:45:08

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie Panslav lecz Lawa, i nie talerze lecz półdupki.
JaC

-----

> Ja słyszałem, że Panslav ma talerze z asfaltu

REWITALIZACJA NA CHŁODNO, CZYLI...
Jaka mikrofalowke wybrac?
jaka lodowka/torba termiczna
Domofony - karty zblizeniowe / breloki ?
ATAK PERMANENTNY