mała zmywarka

1. Data: 2012-09-30 17:55:39

Temat: mała zmywarka
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

kiedyś były małe zmywarki, które mozna było postawić na szafce kuchennej.
Poszukuję takiej- jednak jedyne, co znalazłem- to zdjęcie takiej- bez oferty
sprzedaży. Znacie może jakieś?
Chyba to coś takiego- ale gdzie kupić?
http://shopping.virgilio.it/prodotto-lavastoviglie-i
ar_siltal_single_sei_dw6.html

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

2. Data: 2012-09-30 19:23:20

Temat: Re: mała zmywarka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Sep 2012 19:55:39 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> Poszukuję takiej- jednak jedyne, co znalazłem- to zdjęcie takiej- bez oferty

Szukaj pod hasłem "zmywarka kompaktowa".
Np:
http://tiny.pl/hnt78
i sprawdzaj, które zdjęcie pochodzi ze sklepu internetowego.
(by XL)

3. Data: 2012-09-30 19:31:30

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.09.2012 19:55, Chiron pisze:
> Witam,
>
> kiedyś były małe zmywarki, które mozna było postawić na szafce
> kuchennej. Poszukuję takiej- jednak jedyne, co znalazłem- to zdjęcie
> takiej- bez oferty sprzedaży. Znacie może jakieś?

Na stronie Euro RTV AGD w wyszukiwarce wybierz minimalną pojemność i
zaraz sporo takich wyskoczy.

4. Data: 2012-09-30 22:30:53

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

ar_siltal_single_sei_dw6.html

> Szukaj pod hasłem "zmywarka kompaktowa".
> Np:
> http://tiny.pl/hnt78
> i sprawdzaj, które zdjęcie pochodzi ze sklepu internetowego.

Dzięki. Jednak niewiele sklepów je sprzedaje. Coś sobie z tego wybiorę- dla
osoby z malutką kuchenką:-)

5. Data: 2012-10-01 15:49:53

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

ar_siltal_single_sei_dw6.html

> Dzięki. Jednak niewiele sklepów je sprzedaje. Coś sobie z tego
> wybiorę- dla osoby z malutką kuchenką:-)
> --

ja bym Ci proponował poważnie zweryfikować potrzeby
kilku znajomych stwierdziło że kupienie zmywarki 45cm było błędem bo
pełna rozmiarówka 60cm zużywa tyle samo wody i innej chemii, poza tym
z czasem wychodzi że jakoś gary się nie mieszczą itp
ja też kiedyś szukałem takiej małej jak Ty i wyszło jednak że normalna
się jakoś zmieści ( naprawdę mam niewielką kuchnię)

jeffrey

6. Data: 2012-10-01 16:30:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Oct 2012 17:49:53 +0200, Jeffrey napisał(a):

> [...]
> ja też kiedyś szukałem takiej małej jak Ty i wyszło jednak że normalna
> się jakoś zmieści ( naprawdę mam niewielką kuchnię)

Nie zauważyłeś, że chodzi nie o samą SZEROKOŚĆ zmywarki, lecz o jej
kompaktowość - zredukowane wszystkie(!) wymiary.
(by XL)

7. Data: 2012-10-01 20:32:12

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

ar_siltal_single_sei_dw6.html

> Nie zauważyłeś, że chodzi nie o samą SZEROKOŚĆ zmywarki, lecz o jej
> kompaktowość - zredukowane wszystkie(!) wymiary.

zauważyłem, właśnie takiej o mało nie kupiłem

jeffrey

8. Data: 2012-10-02 02:24:19

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
wiadomości news:5069fdd4$0$1308$65785112@news.neostrada.pl...

ar_siltal_single_sei_dw6.html

> zauważyłem, właśnie takiej o mało nie kupiłem

To ma być prezent, dla osoby z małą kuchnią- i jeszcze całkiem zagraconą
meblami. Jest miejsce albo pod zlewozmywakiem, albo na jednej szafce koło
zlewozmywaka. Ja wiem, że jest nieekonomiczna. Tylko większej nie ma gdzie
postawić. Byłem z miarką- 60cm nie ma gdzie ustawić. Dla 2 osób- oboje
pracują- to naprawdę będzie wygoda. No- tak mi się przynajmniej wydaje:-)

9. Data: 2012-10-02 08:52:38

Od: witek <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02-10-2012 04:24, Chiron pisze:
> [...]
> ma gdzie postawić. Byłem z miarką- 60cm nie ma gdzie ustawić. Dla 2
> osób- oboje pracują- to naprawdę będzie wygoda. No- tak mi się

Ja mam od paru lat taką zmywarkę (Electrolux). Rodzina 4 osobowa, ale
kuchnia bardzo mała. Jestem z niej bardzo zadowolony. Zużywa jednak
znacząco mniej wody i energii, niż normalne zmywarki 45, czy 60 cm.
7 l wody i 0,63, albo 0,4 kWh na cykl (w zależności od programu).
Oczywiście trzeba ją zapuszczać kilka razy dziennie, ale to nie jest dla
mnie problem. Na plus, że nie trzeba się schylać, bo stoi na szafce. Na
minus z kolei, że stojąc na szafce zmniejsza użytkową powierzchnię blatów.

Witek

10. Data: 2012-10-02 09:11:07

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "witek" <w...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> minus z kolei, że stojąc na szafce zmniejsza użytkową powierzchnię blatów.

A możesz podać typ? Bo ostatnio wielu ludzi mi stanowczo ją odradza. Chyba i
tak kupię- tylko nie wiem, jaki model

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Wąska pralka
Pralka
FAA Rescinds Certification of Belfort DigiWx AWOS
SuperUNICOM SHIT (just like the Belfort DigiSHIT product)
trudność ze znalezieniem pasujacego śmietnika