mała zmywarka

11. Data: 2012-10-02 12:13:37

Temat: Re: mała zmywarka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Oct 2012 04:24:19 +0200, Chiron napisał(a):

> Jest miejsce albo pod zlewozmywakiem, albo na jednej szafce koło
> zlewozmywaka.

Można zabudować ją nie tylko pod zlewem, ale co modne ostatnio i wygodne, w
tzw słupku - nad innymi urządzeniami (pralką, piekarnikiem), a na niej
jeszcze jakaś szafka.
(by XL)

12. Data: 2012-10-02 12:14:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Oct 2012 14:13:37 +0200, Ikselka napisał(a):

> Można zabudować ją nie tylko pod zlewem, ale co modne ostatnio i wygodne, w
> tzw słupku - nad innymi urządzeniami (pralką, piekarnikiem), a na niej
> jeszcze jakaś szafka.

http://tiny.pl/hnt26
(by XL)

13. Data: 2012-10-02 13:17:33

Od: witek <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02-10-2012 11:11, Chiron pisze:
> Użytkownik "witek" <w...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> A możesz podać typ? Bo ostatnio wielu ludzi mi stanowczo ją odradza.
> Chyba i tak kupię- tylko nie wiem, jaki model

Tej mojej, to już nie ma w sprzedaży, ale jak ta mi się rozsypie, to
chyba kupię innej firmy (też kompaktową). Może Siemensa?
W moim Electroluksie zdarza się, że trochę wody się wyleje (szczególnie
gdy się otwiera drzwiczki w czasie mycia, żeby coś dołożyć), wyłamują
się druty z kosza na naczynia, przydałby się licznik czasu pozostałego
do końca cyklu.

Witek

14. Data: 2012-10-02 13:25:27

Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-02 14:14, Ikselka pisze:

> http://tiny.pl/hnt26

Skoro już robić słupek to nie lepiej wstawić pełnowymiarową zmywarkę
60cm ale pod piekarnikiem?

15. Data: 2012-10-02 14:05:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Oct 2012 15:25:27 +0200, Miroo napisał(a):

> Skoro już robić słupek to nie lepiej wstawić pełnowymiarową zmywarkę
> 60cm ale pod piekarnikiem?
>
> Pozdrawiam

A co jesli NA piekarniku jest płyta do gotowania? - gotować stojąc na
drabinie? Albo zmieniać kuchenkę z powodu kupna zmywarki? Iiitam :-)
(by XL)

16. Data: 2012-10-02 14:58:48

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 2 października 2012 16:06:03 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> A co jesli NA piekarniku jest płyta do gotowania? - gotować stojąc na
>
> drabinie? Albo zmieniać kuchenkę z powodu kupna zmywarki? Iiitam :-)
Jeśli ktoś ma piekarnik n"na ziemi" to jego problem i niewygoda. Piekarnik
najwygodniejszy jest jak stoi na wysokosci blatu.
A płyte do gotowania można w dowolnym innym miejscu jesli jest taka możliwość. Płyty
do gotowania do zabudowy nie zajmuja duzo miejsca i pod nimi szafka się spokojnie
mieści lub butla gazowa jesli płyta na gaz a gaz butlowy
Co do tematu odnośnie zmmywarki- polecam dokładnie przyjrzec sie meblom byc może jest
mozliwość kosztem likwidacji jednej szafki zabudować zwykła/niekompaktową zmywarke.
U nas rodzina 2+1 i mysleliśmy o zmywarce 45cm- jednak zrezygnowałem z jednej szafki
wbudowałem tam zmywarke 60cm, zmieniłem równiez przy okazji zlewozmywak z
dwukomorowego na jednokomorowy(gdy jest zmywarka dwukomorowy jest zbyteczny,
jednokomorowy starczy a i blatu więcej)
I widze że zmywarka 60cm to optymalne rozwiązanie- w 45cm pomimo niedużej rodziny
byłby kłopot zmiescic wszystko z całego dnia.
W kolejnym domu planuje miejsce w kuchni na dwie zmywarki- z pierwszej będzie sie na
bieżaco wyjmować umyte naczynia itp do drugiej będzie sie wkładało brudne naczynia z
całego dnia. Taki pomysł padł kiedys na grupie budowanie, początku mnie smieszył ale
po przemyśleniu stwierdzam że wart rozwazenia. Uzytkowo koszt bez zmian funkcjonalnie
duża wygoda.

17. Data: 2012-10-02 15:24:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Oct 2012 07:58:48 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
z dwukomorowego na jednokomorowy(gdy jest zmywarka dwukomorowy jest zbyteczny,

Wszystko pieknie, ale nie przeczytaleś dokładnie: mówimy tu o naprawdę
MAŁEJ i zastawionej mablami kuchni, w dodatku o prezencie. Chyba nie
przypuszczasz, że dając prezent w postaci zmywarki ofiarodawca ma na mysli
całkowitą reorganizację (a więc koszty) kuchni obdarowanego. To byłoby
dosyć niefrasobliwe i raczej świadczyłoby o braku wyczucia.

> I widze że zmywarka 60cm to optymalne rozwiązanie- w 45cm pomimo niedużej rodziny
byłby kłopot zmiescic wszystko z całego dnia.

Też mam dużą, na 13 kompletów i to sobie chwalę, ale ja od zawsze
planowałam, ze będę miała zmywarkę. I mam, od 17 lat.

> [...]
ale po przemyśleniu stwierdzam że wart rozwazenia. Uzytkowo koszt bez zmian

To akurat bez sensu wg mnie. Zmywarkę nastawiam na noc, rano opróżniam. I
jest gotowa do zapełnienia w dzień.

(by XL)

18. Data: 2012-10-02 16:02:00

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-10-02 16:58, obywatel Kris uprzejmie donosi:

> [...]
ale po przemyśleniu stwierdzam że wart rozwazenia. Uzytkowo koszt bez zmian

Ciekawe rozwiązania. I szafki na naczynia już niezbyt potrzebne.

qr.a

19. Data: 2012-10-02 16:21:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Oct 2012 18:02:00 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
funkcjonalnie duża wygoda.

> Ciekawe rozwiązania. I szafki na naczynia już niezbyt potrzebne.

A tam, idźmy dalej, można sobie jeszcze ze dwie kupić - bo przeciez zdarzy
się od casu do czasu jakieś przyjęcie, a i w czymś trzeba umyć warzywa i
owoce - to już i zlewozmywaka nie trza mieć ;-PPP
(by XL)

20. Data: 2012-10-03 06:55:27

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Można zabudować ją nie tylko pod zlewem, ale co modne ostatnio i wygodne,
> tzw słupku - nad innymi urządzeniami (pralką, piekarnikiem), a na niej
> jeszcze jakaś szafka.

Tyle, że mniejsza o dopływ. Problemem jest odpływ wody. Za dużo
kombinowania- i nie zawsze wykonalne.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Wąska pralka
Pralka
FAA Rescinds Certification of Belfort DigiWx AWOS
SuperUNICOM SHIT (just like the Belfort DigiSHIT product)
trudność ze znalezieniem pasujacego śmietnika