mała zmywarka

21. Data: 2012-10-03 06:57:27

Temat: Re: mała zmywarka
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:1imdf6zazymtl.2imbp6ndto52.dlg@40tude.net...

> http://tiny.pl/hnt26

Bo oczywiście, że nie można węza odpływowego pociągnąć w dół- odpływ musi
być ponad luztrem wody zmywarki. Chyba, że ma zawór zabezpieczający- no ale
do takiego maleństwa ktoś coś takiego montuje?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

22. Data: 2012-10-03 08:15:27

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
W dniu wtorek, 2 października 2012 16:06:03 UTC+2 użytkownik Ikselka
napisał:
> A co jesli NA piekarniku jest płyta do gotowania? - gotować stojąc na
>
> drabinie? Albo zmieniać kuchenkę z powodu kupna zmywarki? Iiitam :-)
Jeśli ktoś ma piekarnik n"na ziemi" to jego problem i niewygoda. Piekarnik
najwygodniejszy jest jak stoi na wysokosci blatu.
A płyte do gotowania można w dowolnym innym miejscu jesli jest taka
możliwość. Płyty do gotowania do zabudowy nie zajmuja duzo miejsca i pod
nimi szafka się spokojnie mieści lub butla gazowa jesli płyta na gaz a gaz
butlowy
Co do tematu odnośnie zmmywarki- polecam dokładnie przyjrzec sie meblom byc
może jest mozliwość kosztem likwidacji jednej szafki zabudować
zwykła/niekompaktową zmywarke. U nas rodzina 2+1 i mysleliśmy o zmywarce
45cm- jednak zrezygnowałem z jednej szafki wbudowałem tam zmywarke 60cm,
zmieniłem równiez przy okazji zlewozmywak z dwukomorowego na
jednokomorowy(gdy jest zmywarka dwukomorowy jest zbyteczny, jednokomorowy
starczy a i blatu więcej)
I widze że zmywarka 60cm to optymalne rozwiązanie- w 45cm pomimo niedużej
rodziny byłby kłopot zmiescic wszystko z całego dnia.
W kolejnym domu planuje miejsce w kuchni na dwie zmywarki- z pierwszej
będzie sie na bieżaco wyjmować umyte naczynia itp do drugiej będzie sie
wkładało brudne naczynia z całego dnia. Taki pomysł padł kiedys na grupie
budowanie, początku mnie smieszył ale po przemyśleniu stwierdzam że wart
rozwazenia. Uzytkowo koszt bez zmian funkcjonalnie duża wygoda.
=======================================

Wszystko to ja przerabiałem. Czasem trzeba koniecznie coś umyć w
zlewozmywaku- gary czy coś na szybko- i musi być druga komora. Albo coś się
chłodzi w pierwszej, a trzeba wylać cos do zlewozmywaka, etc. Na dłuższą
metę- to problem. Mamy obecnie 1,5 komory- najlepiej spełnia swoją funkcję.
Bo to i małe, i zawsze jest gdzie coś wylać albo bez problemów nabrać wody.
Jeśli chodzi o stawianie piekarnika nad zmywarką- to ze zdziwieniem
dowiedziałem się, że nei wolno. I mimo odwołań- zabrali mi gwarancję na
piekarnik elektryczny- mimo, że jego awaria nie miała nic wspólnego ze
zmywarką. No ale podawali mi przepisy, które tego zabraniają- para wodna
buchająca z otwartej zmywarki koroduje piekarnik.

23. Data: 2012-10-03 09:04:34

Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-02 16:05, Ikselka pisze:

> A co jesli NA piekarniku jest płyta do gotowania? - gotować stojąc na
> drabinie? Albo zmieniać kuchenkę z powodu kupna zmywarki? Iiitam :-)

Sama wspomniałaś o słupku i chyba nie miałaś na myśli słupka o wysokości
80cm?

A skoro kuchnia bardzo mała to może taki bajer?
http://www.luxlux.pl/artykul/zestaw-candy-trio-503-x
-7256

24. Data: 2012-10-03 09:15:28

Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-03 10:15, Chiron pisze:
> [...]
> zmywarką. No ale podawali mi przepisy, które tego zabraniają- para wodna
> buchająca z otwartej zmywarki koroduje piekarnik.

A mógłbyś podać trochę więcej szczegółów? Jakie przepisy? Jakieś ogólne
czy z instrukcji/gwarancji? Jaka marka sprzętu? Ile lat temu to było?

Dziwię się bo dlaczego piekarnik miałby korodować skoro jest emalia +
inox? Czym się różni buchnięcie pary ze zmywarki od buchnięcia pary z
otwartych drzwiczek piekarnika po upieczeniu np pizzy?

25. Data: 2012-10-03 09:24:06

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.10.2012 10:15, Chiron pisze:

> [...]
> zmywarką. No ale podawali mi przepisy, które tego zabraniają- para wodna
> buchająca z otwartej zmywarki koroduje piekarnik.

A para buchająca z pieczonego jedzenia nie? To jest jakaś inna para?

No i jak w takim razie działa takie coś:
http://www.euro.com.pl/kuchnie/candy-trio9503x.bhtml

26. Data: 2012-10-03 11:58:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Oct 2012 08:55:27 +0200, Chiron napisał(a):

> Tyle, że mniejsza o dopływ. Problemem jest odpływ wody. Za dużo
> kombinowania- i nie zawsze wykonalne.

Wystarczy przedłużyć wąż odpływowy i puścić go za szafkami. Praktykowałam.
(by XL)

27. Data: 2012-10-03 11:59:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Oct 2012 11:04:34 +0200, Miroo napisał(a):

> http://www.luxlux.pl/artykul/zestaw-candy-trio-503-x
-7256

Kiedyś już podawąłam tutaj ten link. fajne.
(by XL)

28. Data: 2012-10-03 12:07:49

Od: lleeoo <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-30 19:55, Chiron pisze:
> Witam,
>
> kiedyś były małe zmywarki, które mozna było postawić na szafce
> kuchennej. Poszukuję takiej- jednak jedyne, co znalazłem- to zdjęcie
> takiej- bez oferty sprzedaży. Znacie może jakieś?
> Chyba to coś takiego- ale gdzie kupić?
> http://shopping.virgilio.it/prodotto-lavastoviglie-i
ar_siltal_single_sei_dw6.html

Dzięki za pomysł bo nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje.
Kupuję AEG F55200VI0, idealnie mieści się u mnie pod piekarnik zamiast
dużej szuflady. Wystarczy przekręcić fronty :-)

29. Data: 2012-10-03 14:12:59

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lleeoo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> AEG F55200VI0, idealnie mieści się u mnie pod piekarnik zamiast dużej
> szuflady. Wystarczy przekręcić fronty :-)

Tylko zdemontuj ją, jak Ci przyjdą naprawiać piekarnik

30. Data: 2012-10-03 14:14:11

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:506c0437$1@news.home.net.pl...

> A para buchająca z pieczonego jedzenia nie? To jest jakaś inna para?
>
> No i jak w takim razie działa takie coś:
> http://www.euro.com.pl/kuchnie/candy-trio9503x.bhtml

Czyli: zapamiętać- nie kupować ARDO :-(

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Wąska pralka
Pralka
FAA Rescinds Certification of Belfort DigiWx AWOS
SuperUNICOM SHIT (just like the Belfort DigiSHIT product)
trudność ze znalezieniem pasujacego śmietnika