male czerwone robaki na dachowkach

1. Data: 2006-06-14 09:10:36

Temat: male czerwone robaki na dachowkach
Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygladaja jak malutkie drobniotkie pajaczki? sa drobne maja zaledwie 1 mm,
mszyca? sam nie wiem,
maja kolor cegly, sa tak drobne jak sie je rozgniecie zostaje czerwona
plama,

Mam mieszkanie na poddaszu, widze z okien ze to lazi po dachowce, moze sie
tym odzywia? Najgorsze ze jest tego multum i wlazi mi to przez wszystkie
okna polaciowe, przez mikrowentylacje, odkurzaczem to zbieram, ale juz mam
dosc

Jak z tym wlaczyc? moze ktos sie z tym spotkal, szukalem w necie cos na ten
temat ale trafily mi sie tylko gryzki - to nie sa gryzki. Skojarzylo mi sie
to tylko z mszyca, moze jakas odmiana ktora odrzywia sie cegla, dachowka?
:)

2. Data: 2006-06-16 07:29:56

Temat: Re: male czerwone robaki na dachowkach
Od: "Kasia /missblack/" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wygladaja jak malutkie drobniotkie pajaczki? sa drobne maja zaledwie 1 mm,

pajeczaki z rodzaju Balaustium (jak napisal ostatnio ktos na
pl.sci.biologia). nie jedza cegly ;)

pozdrawiam
kasia

3. Data: 2006-06-18 22:11:55

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Jun 2006 09:29:56 +0200, Kasia /missblack/ napisał(a):

> pajeczaki z rodzaju Balaustium (jak napisal ostatnio ktos na
> pl.sci.biologia). nie jedza cegly ;)

Niewiele mi to mowi... w takim razie jak z tym wlaczyc ?

4. Data: 2006-06-21 15:30:32

Od: "krzysiek" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Pomaga pryskanie miesjc gdzie się chowają sprayem na "domowe owady
biegające".
Popytaj w sklepach chemicznych, ogrodniczych itp.
Ale jeżeli sa na podwórku to przyjda nowe. W tym roku to prawdziwa
plaga. Też mam tego miliony wokół domu, na tarasie, schodach,
murkach. Na razie nie weszły do środka.
krzysiek

[trochę spam] oddam za darmo ładną i funkcjonalną używaną kanapę
z cyklu czy polecacie
[Gdzie] szafy do zabudowy - 3miasto
naprawa krzeseł biurowych :)
szklany stół - rozkładany - jaka firma?