małe damskie obuwie rozmiar 33

1. Data: 2007-02-16 13:15:53

Temat: małe damskie obuwie rozmiar 33
Od: o...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

ja chce buty. mam doła. gdzie moge znalezc buty damskie w rozmiarze
33?????????????? prosze o adresy sklepów lub firm produkujacych takie
obuwie najlepiej w rzeszowie.

2. Data: 2007-02-16 13:46:19

Temat: Re: małe damskie obuwie rozmiar 33
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
>ja chce buty. mam doła. gdzie moge znalezc buty damskie w rozmiarze
>33?????????????? prosze o adresy sklepów lub firm produkujacych takie
>obuwie najlepiej w rzeszowie.

Napisz do Ryłko, podobno na zamowienie robia nietypowe rozmiary.

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2007-02-16 17:13:06

Od: o...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lut, 14:46, "ewka" <e...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
ooglegroups.com...

> Napisz do Ryłko, podobno na zamowienie robia nietypowe rozmiary.

dzięki znalazlam na stronie ryłko fajne buciki i pisze ze sa male
rozmiary jeszcze raz dzieki

4. Data: 2007-02-16 17:24:04

Od: "Monika Z" <z...@w...beztego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

również polecam Ryłko.
Też mam problem z zakupem butów, bo mam małą stopę. Dotychczas zaopatrywałam
się w Ryłko, ale czasem trafiły się tez innych firm takie w sam raz dla
mnie.
Kilka lat temu zamawiałam buty Ryłko i przysłali je po uzgodnieniu do sklepu
w Rz-wie, tam mogłam na miejscu ocenić czy kupuję czy nie.
Fajnie, bo jak nie pasują na stopę, można je w sklepie zostawić, nie wiem
jak jest teraz.
W CH Rejtan na II bodajże piętrze jest ABC-bis, tam bywają takie małe
rozmiary, albo możesz zapytać czy Ci zamówią lub czy zamówione możesz
odebrać u nich.
Ten sam właściciel ma jeszcze sklep w CH Plaza.
Jeśli tam nic nie znajdziesz to szukaj tu:
http://www.e-rylko.com/index.php?page=shop.browse&ro
ot=1&category_id=20&option=com_phpshop&Itemid=
Może cos dla siebie wybierzesz.
Pozdrawiam serdecznie.

Monika Z

5. Data: 2007-02-17 21:32:27

Od: Kasia Szczygieł <"kszczygielwp[at]wp[dot]pl"> szukaj wiadomości tego autora

ewka napisał(a):
> Użytkownik <o...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> Napisz do Ryłko, podobno na zamowienie robia nietypowe rozmiary.

Witam
Ja pisałam do Ryłko w sprawie zamówień na buty nr 34 ale niestety
odpisali mi że nie robią takich zamówień, a bardzo szkoda.
Można u nich wybrać małe rozmiary ale tylko nielicznych modeli.
Najwięcej ich mają w firmowych sklepach.

6. Data: 2007-03-02 11:34:26

Od: "emilka " <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

o...@i...pl napisał(a):

> ja chce buty. mam do=B3a. gdzie moge znalezc buty damskie w rozmiarze
> 33?????????????? prosze o adresy sklep=F3w lub firm produkujacych takie
> obuwie najlepiej w rzeszowie.

Nie martw się mam ten sam problem, może o pół numeru mniejszy bo mam rozmiar
buta 33,5 i wąską stopę. Najczęściej szukam ratunku w sklepach z butami
ryłko, ale tak naprawdę wybór nie jest zbyt wielki dla skrajnych numerów, a
buty nie należą do najbardziej trwałych (a przecież każda pasująca para jest
na wagę złota). Czasami ratuję się w sklepach z obuwiem dziecięcym. Nie
rozumiem dlaczego nikt oprócz ryłki nie pomyśli o takich osobach jak my
(wbrew pozorom nie jest nas mało!!!?). Kupowanie butów to dla mnie najgorsza
kara!
Ostatnio wpadłam na pomysł, żeby poszukać kogoś kto robi buty i znalazłam
(tylko nie wiem czy to do końca dobry pomysł). Firma "Akces"robi buty
taneczne,ale można wybrać gumową podeszwę buty do flamenco w odpowiednim
kolorze mogą wyglądć nieźle!? Cóż tonący brzytwy się chwyta! Spróbuj jeśli
chcesz na własną odpowiedzialność ja właśnie rozważam ten pomysł. Jedyne co
nam zostaje to wyprowdzić się do Japonii albo stamtąd sprowadzać buty:]
Jeśli cos odkryjesz to daj znać!

7. Data: 2007-03-13 19:52:56

Od: "ana" <e...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lut, 14:15, o...@i...pl wrote:
> ja chce buty. mam doła. gdzie moge znalezc buty damskie w rozmiarze
> 33?????????????? prosze o adresy sklepów lub firm produkujacych takie
> obuwie najlepiej w rzeszowie.

Łączę się z wami w bólu! Ja mam rozmiar 33 i szczupłą stopę, kupowanie
butów to dla mnie koszmar, niestety latem chodzę zazwyczaj w
dziecięcych japonkach, oprócz Ryłko są jeszcze Białe Buty ale tylko
szpilki i to niezbyt ciekawe. Producenci obuwia zlitujcie się,
zacznijcie produkować małe rozmiary! Pozdrawiam wszystkie delikatne
kobietki, które szukaj butów na wiosnę tak jak ja!

8. Data: 2007-03-13 20:06:18

Od: "Monika Z" <z...@w...beztego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie buty dla takich jak my to chyba muszą być równie delikatne jak te
nasze nóżki.
Muszą mieć swój urok, a nie być takie oklepane, a wczoraj zaczęłam się
rozglądać, strasznie mi się nie podobają te zaokrąglone noski.
Zmniejszają nam jeszcze stopę.
Pozdrawiam
Monika Z

Użytkownik "ana" <e...@i...eu> napisał w wiadomości