malenkie pytaneczko:]]]]]

1. Data: 2000-11-24 09:55:39

Temat: jak schudnac
Od: "Stokrotka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

pytanie banalne..moze i nie pasuajce do tej grupy..ale w koncu aby
schudnac tez trzeba poprzec sie psychologia:) prosze o propozycje..i
linki do tego tematu

2. Data: 2000-11-25 04:37:38

Temat: malenkie pytaneczko:]]]]]
Od: "PAULINA" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos wie jak objawia sie syndrom "utraconego ojca"
czyli jak dziewczeta wychowywane przez same matki funkcjonuja w normalnym
zyciu?

ciekawa jestem czy sa na ten temat jakiekolwiek teorie...

3. Data: 2000-11-25 17:20:43

Temat: Re: malenkie pytaneczko:]]]]]
Od: "Kira" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos wie jak objawia sie syndrom "utraconego ojca"
> czyli jak dziewczeta wychowywane przez same matki funkcjonuja w normalnym
> zyciu?

Na pewno takie dziewczyny sa bardziej szczesliwe, bo nie ma kto sie nad nimi
znecac psychicznie. Ja takim to zazdroszcze.
Ania

4. Data: 2000-11-25 17:55:46

Od: "PAULINA" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jetses tego pewna????

wiem ze niektorzy ojcowie maja swoje wizje swiata i wychowania...ale czy w
takim razie lepiej miec ojca terroryste?? czy wogole go nie miec???

5. Data: 2000-11-25 18:11:10

Od: "PAULINA" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba nie rozumiem...
moglbys sprecyzowac????

6. Data: 2000-11-25 18:51:48

Od: "misia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PAULINA" <p...@s...com.pl> wrote:
> czy ktos wie jak objawia sie syndrom "utraconego ojca"
> czyli jak dziewczeta wychowywane przez same matki funkcjonuja w normalnym
> zyciu?

moja mama odkad skonczylam 5 lat
cierpi na nieuleczalna chorobe,
ktora praktycznie mi ja zabrala (zero kontaktu)
wychowywal mnie tata
jest swietny i nie znam drugiego takiego ojca,
ale uwazam, ze mama w zyciu dziewczynki
liczy sie bardziej
pytanie postawione przez ciebie jest o tyle trudne, ze
sa rozne corki i rozne matki
niektore matki porzucone przez facetow wpajaja corkom
jacy mezczyzni sa brutalni itp.
jezeli coreczka jest "miekka" to w przyszlosci bedzie
miala powazne problemy ze znalezieniem faceta
i najprawdopodobniej potrzebna bedzie pomoc specjalisty...
matki, ktore codziennie chodza zalamane i traca kontakt
z dzieckiem przyczyniaja sie do tego, ze ich corka
sama wytwarza sobie "ochronna otoczke" aby w przyszlosci
uniknac takiego stanu...
a matki, ktore nad swoim losem przeszly do porzadku dziennego,
sa usmiechniete i sa oparciem dla swoich dzieci,
sprawiaja ze dzieci zamykaja sie w sobie i maja im za zle ,
ze tak szybko zapomnialy o ojcu...
czyli...bledne kolo
:(

pozdrawiam
misia

7. Data: 2000-11-25 19:06:35

Od: "PAULINA" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze jest duzo racji w tym co mowisz...ale moja mama do zadnej kategorii nie
nalezy a otoczke i tak sobie wybudowalam....

8. Data: 2000-11-25 19:13:03

Od: "Kira" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiem ze niektorzy ojcowie maja swoje wizje swiata i wychowania...ale czy w
> takim razie lepiej miec ojca terroryste?? czy wogole go nie miec???

Toz to cale zycie powtarzam, ze stary to w ogole czlowiekowi nie jest
potrzebny, tym bardziej dziewczynie. Chlopak to i tak wyrosnie na takiego
samego chama, a musi czerpac w koncu z kogos przyklad, natomiast dziewczynie
lepiej zaoszczedzic cierpienia i zabic chama, najlepiej pociag go na kawalki
na zywca, zeby cierpial cham jeden.
Ania

9. Data: 2000-11-25 20:43:12

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

> chyba nie rozumiem...
> moglbys sprecyzowac????
> pozdrawiam

Czy to do mnie?:-)

10. Data: 2000-11-26 01:49:32

Od: "PAULINA" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

bylo do Kamila jezeli to ty to bylo do ciebie..:]]]]]

Co mam zrobić by nie byc upartym?
Cud????
czy pozostaje tylko się zastrzelić???
-pomroczność jasna-