malowanie futrun

1. Data: 2001-05-23 14:35:41

Temat: malowanie futrun
Od: "Krzysiek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam do pomalowania kilka futryn drzwiowych prawdopodobnie
na kolor biały. Są pokryte farbą podkładową czerwoną.
Po wejściu do sklepu z farbami rozbolała mnie głowa bo tak duży był
asortyment,
Nie wiem jaką wybrać olejną czy akrylową czy jeszcze inną.
liczę na pomoc grupowiczów
pozdr.
Krzysiek

1. Data: 2001-05-24 08:32:36

Temat: Re: malowanie futrun
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> asortyment,
> Nie wiem jaką wybrać olejną czy akrylową czy jeszcze inną.
Moj maz wybral akrylowa (jakas ekologiczna - czy cus) w kazdym razie brazowe
futryny pokryla znakomicie.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-05-26 10:50:28

Od: "dana" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pozdr. Wilma
> Cześć ! Miałam już pomalowane drzwi farbą akrylowa-nigdy więcej! Ona jest
wg. mnie za "miękka".Po kilku mies. zostają ślady np.odciski palców w
miejscach gdzie się najczęściej dotyka -to było nie do zmycia.To że ona
pokrywa znakomicie ,to fakt-ale co dalej? Danka

1. Data: 2001-05-28 15:09:22

Od: "KrzysieK" <s...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć ! Miałam już pomalowane drzwi farbą akrylowa-nigdy więcej! Ona jest
| wg. mnie za "miękka".Po kilku mies. zostają ślady np.odciski palców w
| miejscach gdzie się najczęściej dotyka

Witam
Hmm.. Czy to napewno akryl? AFAIK: warstwa akrylowa jest odporniejsza na
nacisk itp. od chemoutwardzalnych.
ICOCBW ale z własnego doświadczenia: pokrycia akrylowe połaci drzwi i futryn
wytrzymują "próbę czasu" o wiele lepiej niż lakiery "rozpuszczalnikowe".
< KrzysieK >
| kriwir-at-poczta.onet.pl |
(właściwy adres)

Ksiazeczka mieszkaniowa
Parkiety
Remont kuchni
co sądzicie o płycie gazowej dwupalnikowej ?
AMICA, czy warto?