malowanie mieszkania

1. Data: 2002-07-18 10:07:57

Temat: malowanie mieszkania
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Lato nastalo i postanowilismy pomalowac nasze mieszkanko. Mam pytanie
dotyczace farb, czy macie moze jakis swoich faworytow wsrob producentow
farb. Musimy pomalowac lazienke, kuchnie i pokoj.
Malarze, ktorzy zajczynaja remon u znajomych sugerowali zeby zakupic farbe o
podobnych wlasciwosciach jak Dulux, ale tansza. Moze ktos z was zetknal sie
z taka farba.

Czekam na wszelkie rady i sugestie :)

Valentine
Poznan, Debiec

1. Data: 2002-07-18 10:17:55

Temat: Re: malowanie mieszkania
Od: "Piotr Dembski" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
> Lato nastalo i postanowilismy pomalowac nasze mieszkanko. Mam pytanie
> dotyczace farb, czy macie moze jakis swoich faworytow wsrob producentow
> farb...

wiem ze jedynka bardzo dobrze kryje sciany ale to jesli chodzi o bily kolor
ale w kolorze chyba tez sa te farby ja pomalowalem rok temu i trzyma sie
bardzo dobrze

1. Data: 2002-07-19 04:14:39

Od: KSX <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Orzeszak napisał(a):

> Witajcie,
> Lato nastalo i postanowilismy pomalowac nasze mieszkanko. Mam
> pytanie dotyczace farb, czy macie moze jakis swoich faworytow
> wsrob producentow farb.

na grupie polecano mi:
- Dulux (może być ta tańsza [nie-jednokrotnego malowania] - też dobra)
- Durup (dyrup?)
- Beckers

z polskich polecam Dekoral Akrylit W

w nawiązaniu do poprzedniego posta:
Jedynkę polecano mi tylko jako podkład pod wierzchnią, lepszą farbę.
Jedynka po przejechaniu po ścianie pozostawia biały ślad na ręce...

--
pzdr

K S X
k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
GG: 490364

Re: Poszukuje zlewozmywak (trochę nietypowy)
pytanie
Lodowka
halogeniki w suficie
sprzedam samochód terenowy