mały domek

31. Data: 2008-07-29 08:12:19

Temat: Re: mały domek
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Jul 2008 07:45:58 +0200, emarcin napisał(a):

> [...]
> kiedy wracałem pod samochód wpadł mi pierdolony jeleń i całkiem go rozjebał.
> Narobił szkód na trzy tysiące. Powinni powystrzelać te skurwysyńskie
> jelenie. Że też myśliwi nie rozwalili wszystkich w sezonie!
>
> 3 maja
> Zawiozłem samochód do warsztatu w mieście. Nie uwierzycie, jak zardzewiał od
> tej jebanej soli, którą posypują drogi...
>
> 18 maja
> Przeprowadziłem się z powrotem do miasta. Nie mogę sobie wyobrazić, jak ktoś
> kto ma odrobinę zdrowego rozsądku może zamieszkać na jakimś zadupiu w

Bzdury.
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

32. Data: 2008-07-29 08:14:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Jul 2008 09:19:35 +0200, Boombastic napisał(a):

> Chyba do centrum Radomia, a nie dużego miasta.

Co??? jak dla mnie - jak najdalej od dużego miasta!!! Błe. Duże miasto to
ja mam parę razy w roku z przymusu. I to jeszcze ograniczam, jak mogę. A
Warszawa to mnie szczególnie męczy. Jeżdżę tylko na wystawy malarstwa, te,
które są warte obejrzenia.

33. Data: 2008-07-29 09:32:45

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-07-29 10:12, Niejaki/a Ikselka bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Bzdury.

Litosci kobieto! Prosze tnij to co niepotrzebne.
Zacytowalas kilkadziesiat linii przedpiscy tylko po to zeby napisac
jeden wyraz :-(

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

34. Data: 2008-07-29 12:06:44

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

================

> Przepraszam bardzo, ja jestem wsiowa z założenia i w praktyce, a miasto
> istnieje dla mnie tylko na parę godzin w tygodniu - a piszę, jak piszę, bo
> być może są ludzie, którzy kochają beton, asfalt i smród, być może...
> "Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
> sobie to przyznać."
> M.A.S.H.
Doszliśmy do porozumienia. Ty jesteś wsiowa a ja miastowy. Tobie miasto nie
odpowiada a mnie wieś. Tobie nie odpowiada beton i asfalt. A mnie rosoły i
schabowe chodzące po podwórku i rozsypywanie obornika przez sąsiadów. O obecnym
wszędzie na wsi robactwie z obrzydzenia nie wspominam. A to że ze względów
ekonomicznych mieszkanie we własnym domu jest droższe to szczegół bez znaczenia.

35. Data: 2008-07-29 12:19:51

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> istnieje dla mnie tylko na parę godzin w tygodniu - a piszę, jak piszę, bo
> być może są ludzie, którzy kochają beton, asfalt i smród, być może...

zapomniałaś o psich kupach na chodniku.
;)
A.

36. Data: 2008-07-29 12:26:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Jul 2008 14:06:44 +0200, Tomek napisał(a):

> O obecnym
> wszędzie na wsi robactwie z obrzydzenia nie wspominam.

Ła! - te wstrętne mszyce, skorki, "glizdy" (chyba nie całkiem to
robactwo...) i motyle!
Ucałuj mrówki faraona, karaluchy i prusaki, jeśli nie Twoje, to sąsiada
;-PPP

> i A to że ze względów
> ekonomicznych mieszkanie we własnym domu jest droższe to szczegół bez znaczenia.

A tak, to jest argument, aby nie chcieć domu. Tu jesteś szczery
przynajmniej i rzeczowy.

:-)

37. Data: 2008-07-29 12:26:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Jul 2008 14:19:51 +0200, asmira napisał(a):

> zapomniałaś o psich kupach na chodniku.
> ;)
> A.

Wszędzie :-(((
PS. W mieście unikam wchodzenia na trawniki jak ognia...

38. Data: 2008-07-29 13:54:33

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja chyba 6 lat temu przeprowadziłem się z miasta na wieś ;)
>
> CIACH
>
> jak wygram kiedyś w lotka ;) to spełnie swoje marzenie , jakim jest kupienie
> jakiegoś domu z duuużą działką :)

Hee, fajny wątek :)
Wniosę coś od siebie.
To mnie chyba się pofarciło strasznie, mam zalety mieszkania w mieście z
zaletami mieszkania na wsi.
Jedyny blok w okolicy, 7 km do samego centrum W-wy, dookoła zieleń (park,
ogródki działkowe, tereny sportowe), spory zabudowany balkon i też chodzę w
slipach, nikt mnie nie widzi, cisza i spokój, dzike kaczki, rower, bieganie,
żadnego smrodu, w ogródkach na działce prawie codziennie po pracy daję upust
swoim wsiowym genom :)), muszę tylko pokonać 50m.
I także marzy mi się domek, tylko zawsze się wtedy zastanawiam po co?
I czytam czasami takie pouczające dyskusje.
No, ale kto wie, może kiedyś.
pozdr.

39. Data: 2008-07-29 14:01:59

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-07-29 14:26, Niejaki/a Ikselka bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> A tak, to jest argument, aby nie chcieć domu. Tu jesteś szczery
> przynajmniej i rzeczowy.
>
> :-)

Moze i szczery ale niezgodny z prawda - nigdy mi nie wyszly drozej
oplaty w domu w porownaniu do kolegow ktorzy mieszkaja w bloku.

BTW jak do tej pory spotkalem tylko jednego czlowieka ktory szczerze
przyznal sie dlaczego woli mieszkac w bloku. Cale reszta dorabia sobie
tylko po prostu filozofie.

40. Data: 2008-07-29 16:11:46

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Warszawa to mnie szczególnie męczy. Jeżdżę tylko na wystawy malarstwa, te,

Nie każdy może mieć taki luksus - mieszkać i pracować z dala od miasta.
Każde inne połączenie na dłuższą metę nie sprawdza się. Praca w mieście,
mieszkanie poza nim - ok, ale na emeryturze. Spędzanie 2-3 godzin dziennie
w drodze do i z pracy - mało zachęcające. A jeżeli są jeszcze nastoletnie
dzieci, z zajęciami dodatkowymi (języki, basen, gimnastyka itp) - odpada.
Przy organizacji ruchu większości miast nie jest to do zrealizowania.
Ale być może macie inne podejście do tematu i inne doświadczenia ...

Pozdrawiam emarcin

Zmywarka - kiedy otwierać drzwi po zakończeniu programu !?
jaki materac - lateks, pianka, sprężyny???
drzwi (i oscieznica) - wewnetrzne classen
Zmywarka. "Osiołkowi w żłoby dano".
nowa szafa- jak usunac nieprzyjemny zapach?