mam doła jak nie wiem

51. Data: 2004-10-20 07:08:21

Temat: Re: OT
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl> napisał
w wiadomości news:cl4us8$dgr$1@inews.gazeta.pl...
> Nudą powiewało, aż nagle napotkałam wirtualne osoby podpisującej
się
> *ulast* myśli nieuczesane:

> I zasmażka/zaklepka....;-)
> A na to pierogi z serem...

Mmmmm....a na TO kisiel z cebulką ;-)
Pozdrawiam i smacznego życzę.
Ula (ulast)

52. Data: 2004-10-20 08:08:23

Temat: Re: mam doła jak nie wiem
Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: wrote:

> Nie rozumiem, ze wlasnie Sveana to pisze. Kazdy inny glos z Polski bym
> zrozumiala. Mialam nadzieje, ze przesle do Was wiecej optymizmu, sypnie
> przykladami, a tu taka zalamka, jakby od urodzenia mieszkala na
> suwalszczyznie, gdzie jest wielkie, 50%(?) bezrobocie...

Stalam sie realistka, ktora woli byc szczesliwa, niz miec zawsze racje.
Magda, to, co Ty piszesz, to wishful thinking, malo ma wspolnego z
rzeczywistoscia.

--
sveana

53. Data: 2004-10-20 08:48:28

Od: "Ewa Ressel" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: <s...@h...com> napisał(a):

> Moja Mama ma od dawna taka gadke: "jesli sie pani nie odpowiada praca na
tym
> stanowisku, moze sie pani zwolnic, jest takie bezrobocie....." Dziala na
> kazdego.

Czy to znaczy, że Twoja Mama tak motywuje swoich pracowników/podwładnych?
Tak rozumiem stwierdzenie "ma od dawna taką gadkę".

> postawy.
>
> Jestes daleka od postawy wyczekiwania? To co proponujesz?

Widzisz, o dotacje unijne mogą się starać głównie przedsiębiorcy. Co wiąże
się z koniecznością założenia firmy oraz płacenia co miesiąc ok. 700 zł na
ZUS. Niezależnie od wysokości dochodów. Dla osób bez kapitału wejściowego to
rzecz nie do przeskoczenia.

> Teraz na szczescie zyjemy w innych realiach. Teraz jest czas wielkiej
> szansy, dla kazdego obywatela Polski.

Śmiem twierdzić, że czas wielkiej szansy dla "szarego obywatela" już minął.
Mniej więcej 10-12 lat temu.

Pytanie tylko, czy te szanse bedziecie
> potrafili wykorzystac.

Jedyną realną szansą dla _jednostek_ jest otwarcie rynku pracy za granicą,
niestety.
ER

54. Data: 2004-10-20 09:55:24

Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Ressel" <r...@W...gazeta.pl> skrev i meddelandet
> Czy to znaczy, że Twoja Mama tak motywuje swoich pracowników/podwładnych?

Nie, nie podwladnych, np. niekompetentnych urzednikow, albo leniwych
sprzedawcow...

magda

55. Data: 2004-10-20 09:58:16

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: wrote:

> Nie, nie podwladnych, np. niekompetentnych urzednikow, albo leniwych
> sprzedawcow...

How does it work for her?

--
sveana

56. Data: 2004-10-20 10:05:12

Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"=sve@na=" <s...@h...com> skrev i meddelandet

> Stalam sie realistka, ktora woli byc szczesliwa, niz miec zawsze racje.

Jestes realistka, bo masz stala prace i swietne wynagrodzenie. Przypomnij
sobie jak to bylo, jak mialas 60 koron dziennie minus podatek, z racji tzw.
urlopu macierzynskiego... Ja pamietam te czasy. I nie mam ochoty, by do nich
powrocic.

magda

57. Data: 2004-10-20 10:10:16

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::" <s...@h...com> napisał w
wiadomości news:cl4dua$e8n$1@news.onet.pl...

> Moja Mama ma od dawna taka gadke: "jesli sie pani nie odpowiada praca na
tym
> stanowisku, moze sie pani zwolnic, jest takie bezrobocie....." Dziala na
> kazdego.

Taaak,na mojego TZ tez to dziala dlatego tyra po 15-16 godzin kosztem
zdrowia i rodziny :/

Magda

58. Data: 2004-10-20 10:21:21

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tashunko" napisał
> w wiadomości news:cl4us8$dgr$1@inews.gazeta.pl...

> Mmmmm....a na TO kisiel z cebulką ;-)

i...... sru :-)))

gdaMa (Magda),
adres nadawczy to spampułapka...
odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

59. Data: 2004-10-20 10:36:30

Temat: Re: mam doła jak nie wiem - przydługie
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena wrote:

> Nie napiszę ile razy ja myje okna, bo okaże się to i owo ;-)

Ja też nie napiszę, bo po pierwsze nie liczę, po drugie myję, jak mnie
naleci, ale na pewno BN i Wielkanoc nie są dla mnie wystarczającym powodem,
żeby myć okna;-)

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

60. Data: 2004-10-20 10:50:39

Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> skrev i meddelandet
> tyra po 15-16 godzin kosztem
> zdrowia i rodziny :/

I uwazasz, ze tak jest dobrze? Ze nic nie trzeba z tym robic? Trzeba byc
"realista"?

To tylko od Was zalezy, czy sie na to bedziecie zgadzac....

magda

Już się na razie pożegnałem, ale dopowiem.
Witam i swatanie:P
Piątek
Podziękowania za uśmiech na mojej twarzy
Cześć/ Dzieńdobry.