mam lekką nadwagę

11. Data: 2006-11-11 11:06:32

Temat: Re: mam lekką nadwagę
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> LOL, napisac latwo, ale wez pomysl. I prosze Cie jak cos piszesz madrze.
> I zrozum ze nie zasne jak bedzie meczyl mnie glod,

Pozwolicie że się wtrące do dyskusji.
Jeżeli chodzi o zrzucanie brzusia, to jest to sprawa dużo łatwiejsza, od np
nabierania
masy mięśniowej.

Chodzi tylko o to żeby spalać tłuszcz.
Najłatwiej spalić go z rana, konecznie na czczo (wtedy spalamy siebie, a nie
to co jest w żołądku)!!!!. Tuż po przebudzeniu założyć coś takiego
http://www.athleticshop.com.pl/product_info.php?prod
ucts_id=557
wyjść na godzinny spacer w postaci marszobiegu (niezbyt intensywnego - tak
żeby mozna było swobodnie rozmawiać).
Tak przez miesiąc regularnie można zrzucić 10 kilo.
Ruch po zjedzeniu to już jest musztarda po obiedzie

Do tego odpowiednia dieta białowo-węglowodanowa:

3 *30g białka
3 *70g węglowodanów (łatwoprzyswajalnych)
3 *20g tłuszczów

i po dwóch miesiącach jesteś szczuplutką kobitką....

I broń boże żadna tam dieta "optymalna". Bo wtedy walka z odkładającym się
tłuszczem będzie
skazana z góry na niepowodznie.
I nie ładować w siebie żadnych lekarstw bo to tylko masakruje jelita......

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

12. Data: 2006-11-11 11:18:11

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

lotaria wrote:

> czy Meridia lek odchudzający jest bezpiecznym lekiem, może ktoś go
> brał i może cokolwiek mi na jego temat powiedzieć.

Sibutramina (np. Meridia) jest lekiem hamującym wychwyt zwrotny monoamin,
działającym mało specyficznie, na receptory adrenaliny, noradrenaliny,
dopaminy, serotoniny.

Sibutramina może powodować niebezpieczne interakcje z innymi lekami, np. z
dihydroergotaniną, ergotaminą, fentanylem, petydyiną, pentazocyną,
inhibitorami wychwytu zwrotnego serotoniny, agonistami receptora
serotoninowego, tryptofaiem, solami litu, a zwłaszcza inhibitorami
monooksydazy aminowej. W takich interakcjach może zwiększać ryzyko
wystąpienia zespołu serotoninowego, który polega na hiperstymulacji
serotoninowej, objawiającej się niepokojem, pobudzeniem psychoruchowym,
objawami maniakalnymi, drżeniem mięśniowym, drgawkami klonicznymi,
hiperrefleksją (dużym "parciem" wypieraczy pęcherza), nadmiernym poceniem
się gorączką, biegunką. Zespół serotoninowy bywa śmiertelny.

Lek jest sam w sobie niebezpieczny dla odób z zaburzeniami krążenia, może
też doprowadzić do zaburzeń nastroju.

13. Data: 2006-11-11 11:22:22

Od: "evuncia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I zrozum ze nie zasne jak bedzie meczyl mnie glod,

Przez pierwsze kilka dni, a właściwie nocy może być niemiło.
Można pić wodę albo herbatkę ziołową (rumianek, melisa) bez
cukru. Jak będziesz codziennie regularnie jadł ostatni posiłek o
16:45 (lub jakiejś zbliżonej wygodnej i ustalonej porze), to po kilku
dniach żołądek się przestawi na nowy rytm i przestanie
protestować. Sprawdzone.

14. Data: 2006-11-11 14:54:51

Temat: Re: mam lekką nadwag
Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Od około 20-lat znana jest wykładnia WHO o tym iż zdrowy tryb życia i
nawyki mają dwukrotnie wiekszy wpływ na zdrowotnośc społeczeństwa niz opieka
medyczna.
2. Twoje poglądy moga zrujnowac przemysl farmaceytyczny i parafarmaceutyczny
oraz kilka renomowanych ganinetów SPA i znachorskich,
ale wyjda na zdrowie pacjentom , czym nikt nie jest zainteresowany.
3. co do sportu , raczej powinien to być sport związany z wysiłkiem ale
jednostajnym zas o niezbyt duzym nasileniu.
Sportu wyczynowe i extremalne nie sa tu wskazane.
4. Ja osobiście biore plecak i wychodze z domu na jakiś pobliski szczyt ,
tak z 500 m róznicy wysokości , najlepiej sie idzie przy metrowym sniegu ,
jak sie zdrowo pociągnie to na szczyt wychodze w krótkim rękawku przy -5
stopniah celcjusza i dymi ze mnie jak z konia para.

--
Buy and sell photo and image http://www.photobank.net-poland.com/
My portfolio at Fotolia http://www.fotolia.com/p/6964/partner/6964

15. Data: 2006-11-12 20:02:13

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "lotaria", poprawił mikrofon i łamiącym się z emocji
głosem wykrzyczał do zmartwiałych słuchaczy:

> czy Meridia lek odchudzający jest bezpiecznym lekiem

Nie Meridia, a *Merida* jeśli już ;P
Bardzo bezpieczny sposób na nadwagę - stosować najlepiej codziennie przez
conajmniej godzinę (dość intensywnie), w połączeniu z ograniczeniem
wielkości posiłków - efekt murowany. Ten lek występuje też w innych
odmianach, na przykład Author, Kellys, Cube, BH itd. Są tańsze odpowiedniki
- dostępne w marketach, ale nie polecam.

Piotr Mockałło
http://www.kocia-stronka.republika.pl

16. Data: 2006-11-12 22:40:15

Od: "PPC" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swieta prawda zryj mniej dluzej pozyjesz.
A jesli juz to owoce warzywa i inne swinstwa.
:):):)::)

Ciezko jest lekko zyc

17. Data: 2006-11-13 11:52:13

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Damork <d...@w...pl> napisał(a):

> Nie Meridia, a *Merida* jeśli już ;P
> Bardzo bezpieczny sposób na nadwagę

walnij się w łeb, i to czymś ciężkim, zanim coś takiego napiszesz - nie
przyszło Ci na myśl, że gdyby było bezpieczne, to nie byłoby wydawane na
receptę? Jest to lek ingerujący w gospodarkę hormonalną, nie moga go
stosować osoby o zaburzeniach ciśnienia. MOja koleżanka mdlała, miała
palpitacje serca - jak ktoś chce, to niech bierze, ale musi się liczyć z
konsekwencjami.

>Są tańsze odpowiedniki
> - dostępne w marketach, ale nie polecam.

to nie są odpowiedniki, tylko suplementy diety.

Sio z grypy "sci" z epatowaniem taką wiedzą.

hania

18. Data: 2006-11-13 13:23:56

Od: "Marta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> stosować osoby o zaburzeniach ciśnienia. MOja koleżanka mdlała, miała
> palpitacje serca - jak ktoś chce, to niech bierze, ale musi się liczyć z

Merida to rower :-)
md

19. Data: 2006-11-13 19:25:22

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "Hania", poprawił mikrofon i łamiącym się z emocji
> [...]

> walnij się w łeb, i to czymś ciężkim, zanim coś takiego napiszesz - nie
> przyszło Ci na myśl, że gdyby było bezpieczne, to nie byłoby wydawane na

Droga Haniu, jak już Ci Marta napisała - Merida jak i inne wymienione
przeze mnie firmy to producenci rowerów. W marketach dostaniesz tańsze ich
odpowiedniki które jednak są takiej jakości, że mogą stanowić zagrożenie
dla zdrowia i dlatego ich nie polecam, niemniej jednak ciężko by było
potraktować jako suplement diety, chyba że po zmieleniu na drobno.

Zasugerowałem po prostu lotarii żeby jadła mniej i przez co najmniej
godzinę dziennie postarała się jeździć intensywnie na rowerze, a schudnie.

Tak że zanim radośnie zaczniesz komuś proponować masaż szarej komórki za
pomocą walenia ciężkimi przedmiotami, postaraj się proszę przeczytać i
_zrozumieć_ to co ten ktoś napisał ;P

Piotr Mockałło (rowerowca, czyli mix kierowcy z rowerzystą)
http://www.kocia-stronka.republika.pl

20. Data: 2006-11-13 22:49:35

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2006-11-13: Damork wrote:
> [...]
>
> Tak że zanim radośnie zaczniesz komuś proponować masaż szarej komórki za
> pomocą walenia ciężkimi przedmiotami, postaraj się proszę przeczytać i

Poczytaj ową Hanię na Google - to się dopiero zdziwisz jak wszystkich
ustawia po kątach, a tu taki numer... widać, że dużo czytuje gazeta.pl,
tam ,,redaktorzy'' takich leków jeszcze nie analizowali i stąd ta
drobna wpadka. :->

PS Ale jak ktoś forwardnie ten post na prhn i precla to się to nie
zmarnuje. :-)

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }