mam mieso..

1. Data: 2001-02-24 11:45:19

Temat: mam mieso..
Od: "poznan" <k...@f...math.put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam mięso jak zrobić gulasz w sosie ma sie rozumieć , i oczywiście chodzi o
to żebym nie skrzanił - czyli potrzebuje prostego przepisu na gulasz.

Dziaki

1. Data: 2001-02-24 12:38:32

Temat: Re: mam mieso..
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "poznan" <k...@f...math.put.poznan.pl> napisał w wiadomości
> Mam mięso jak zrobić gulasz w sosie ma sie rozumieć , i oczywiście chodzi
> to żebym nie skrzanił - czyli potrzebuje prostego przepisu na gulasz.

Pokroić mięso w kostkę - wielkość zależy od upodobań...
Cebulkę pokroić na drobno.
Wrzucić mięso na odrobinę rozgrzanego tłuszczu i podsmażyć.
Dodać cebulkę, chwilę podsmażyć.
Podlać wodą tak by mięso było przykryte.
Przykryć pokrywką dusić do miękkości.
Przyprawić w międzyczasie do smaku solą (uwaga na ilość soli, jak woda
odparuje może być za słone) i pieprzem listkiem laurowym i zielem angielskim
lub inne przyprawy w/g gustu.
Można zabielić śmietaną z odrobiną mąki ale dopiero na sam koniec duszenia.
W czasie duszenia podlewać wodą w razie konieczności...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-02-24 13:15:49

Od: "poznan" <k...@f...math.put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:978a0g$nu2$1@news.onet.pl...

1. Data: 2001-02-26 10:57:49

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: poznan

> [...]
> oczywiście chodzi o
> to żebym nie skrzanił - czyli potrzebuje prostego przepisu

Ja ostatnio robiłam....hmmm....Czy to był gulasz???
No w każdym razie to było coś. Było pyszne:

mięsko pokroiłam w kosteczkę, obsmażyłam na b.goracym
oleju, dorzuciłam cebulę w piórkach,5 min. smażenia,
paprykę w kostkę, 5 min., pieczarki w plasterkach, 5 min.,
kapustę kiszoną b. drobno pokrojoną, ok. 30 min. Doprawiłam
pieprzem, soli niedużo, bo kapucha była słona, liść laurowy
wrzuciłam już na początku, trochę utłuczonego jałowca.
Wyszło absolutnie bosssskie!

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

Mój dzisiejszy obiad
sernik bez sera :)