mam problem z ochotą na "słodkie"

1. Data: 2002-04-13 18:29:40

Temat: mam problem z ochotą na "słodkie"
Od: "lusi" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Zwracam się do grupy z pytaniem jak sobie radzić z podwyższeniem poziomu
glukozy we krwi, kiedy zabroniono mi jeść słodyczy i miodu. Są dni, kiedy
nie potrafię bez nich normalnie funkcjonować....
Proszę o radę tych, którzy już się spotkali z podobnym problemem.
Z góry dziękuję za zainteresowanie.
Lucyna

2. Data: 2002-04-14 06:58:13

Temat: Re: mam problem z ochotą na "słodkie"
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lusi" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie potrafię bez nich normalnie funkcjonować....
> Proszę o radę tych, którzy już się spotkali z podobnym problemem.

Jedz złożone węglowodany takie jak czarny ryż, kasze, ziarna, orzechy,
czarny chleb. Dostarczają stałego optymalnego poziomu glukozy.
Chęć do jedzenia słodyczy jest najczęściej powodowana przez jedzenie
słodyczy. Powodują one wydzielanie duzej ilości insuliny, która z kolei
zaniża poziom glukozy w krwi.
--
Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
j...@p...pl

3. Data: 2002-04-14 16:14:40

Od: "Joanna" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie potrafię bez nich normalnie funkcjonować....
> Proszę o radę tych, którzy już się spotkali z podobnym problemem.

WItam
Całkiem niezły jest chrom organiczny - wypróbowałam z dobrym skutkiem .
Dziala na głód słodyczy , natomiast niestety nie działa na łakomstwo .
Chrom organiczny można kupić w aptece albo w sklepach z ziołami . ( 100
sztuk - bierze się jedną dziennie - kosztuje około 30 zł ) .
Joanna

4. Data: 2002-04-14 18:42:50

Od: "Hesia" <H...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik lusi <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3cb87852$1...@n...vogel.pl...
> [...]
> nie potrafię bez nich normalnie funkcjonować....
> Proszę o radę tych, którzy już się spotkali z podobnym problemem.

a mam ten sam problem. cala chodze jesli nie zjem cos slodkiego. probowalam
odwyku, z marnym skutkiem, lykalam chrom, tez nic nie pomoglo. potrafie
zrezygnowac z obiadu na rzecz ciasteczek. no i co z tym zrobic?

Hesia

5. Data: 2002-04-14 21:15:12

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odwyku, z marnym skutkiem, lykalam chrom, tez nic nie pomoglo. potrafie
> zrezygnowac z obiadu na rzecz ciasteczek. no i co z tym zrobic?

Kup sobie ECA np w formie Hydroxycut, Ripped Fuel lub Xenadrine. Najlepiej
przy okazji wycieczki do stanow. Jedna dawka wyłącza uczucie głodu na około
5-7 godzin. Dla zdrowych nieszkodliwy, bez efektow typu biegunka itp.

--
Jan W

6. Data: 2002-04-14 22:06:42

Temat: Re: mam problem z ochota na "słodkie"
Od: l/e/h <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hesia" <H...@p...pl> skribis:

>a mam ten sam problem. cala chodze jesli nie zjem cos slodkiego. probowalam
>odwyku, z marnym skutkiem, lykalam chrom, tez nic nie pomoglo. potrafie
>zrezygnowac z obiadu na rzecz ciasteczek. no i co z tym zrobic?

Im wiecej jesz ciasteczek tm wiecej chcesz jesc ciasteczka.
Przekazuje ci ta wiedze, a od ciebie zalezy jak ja wykorzystasz.
"There's a difference between knowing the path, and walking the path"

--
Pozdrawiam, Leh
"Dr" Kwasniewski nie jest doktorem

7. Data: 2002-04-15 13:20:08

Od: "M" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi tez pomógł chrom.
Powodzenia,
Magda

8. Data: 2002-04-15 18:05:12

Od: "Hesia" <H...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Werbiński <j...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a9cril$2fr$...@n...tpi.pl...
> [...]
około
> 5-7 godzin. Dla zdrowych nieszkodliwy, bez efektow typu biegunka itp.

w polandzie to gdzie i co kupie???
pozdrawiam
hesia

9. Data: 2002-04-15 18:06:21

Od: "Hesia" <H...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik l/e/h <l...@...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:k...@4...com..
.
> [...]
> Przekazuje ci ta wiedze, a od ciebie zalezy jak ja wykorzystasz.
> "There's a difference between knowing the path, and walking the path"

w sumie nic nowego... ale widziec to nie to samo co stosowac :(

dzis mam dzien bez slodkiego i zyje :) wyskubalam paczke slonecznika za to
:/ ech... :))))))

Hesia

10. Data: 2002-04-15 19:11:16

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hesia" <H...@p...pl> napisał w wiadomości
Najlepiej
> około
>
> w polandzie to gdzie i co kupie???
> pozdrawiam
> hesia

Sprowadź sobie z USA. W Polsce raczej tego nie kupisz.

Jeżeli masz chore serce, wysokie ciśnienie itp problemy to nie możesz tego
stosować. W przypadku osób chorych może się to skończyć tragicznie. Dlatego
wlasnie jest to zabronione przez bardziej "opiekuńcze" prawodawstwa.

BTW Można się odchudzić także bez tego, tylko trzeba dużo więcej silnej woli
itp.
--
Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

dieta bezglutenowa i nie tylko
Skrobia modyfikowana