Re: mam problem z zoladkiem.....

Data: 2009-10-13 02:11:46
Temat: Re: mam problem z zoladkiem.....
Od: Gosia18 <g...@g...com>

On 12 Paź, 19:21, "Fragile Maja" <s...@o...pl> wrote:
> Uzytkownik "Gosia18" <g...@g...com> napisal w
wiadomoscinews:d61fe80d-7b1a-4ee6-92e0-091949ce68ee@
a6g2000vbp.googlegroups.com...> Kurcze,,,

> Czy mialas sprawdzany poziom hormonów tarczycy (fT3, fT4) oraz poziom TSH
> we krwi? Jesli nie, przydaloby sie takie badania zrobic, poniewaz te objawy,
> które opisujesz sa dosc charakterystyczne w przebiegu niedoczynnosci
> tarczycy. Moga byc wywolane oczywiscie czyms innym, ale sprawdzenie
> czynnosci tarczycy wydaje sie byc wskazane.
> Niedoczynnosc tarczycy moze powodowac tycie pomimo braku apetytu,
> problemy z przewodem pokarmowym, w tym m.in. wzdecia i zaparcia,
> wypadanie wlosów, suchosc skóry, sennosc, depresje, zwolnienie akcji
> [...]

Mozesz mi wyjasnic o co chodzi z ta tarczyca? Prosze gdyz nie znam sie
na tym a lekarka mowi juz malo po polsku a lepiej wiedziec wiecej o
czyms co moze byc we mnie . Nie nie mialam zadnych takich badan...
Jakie to sa badania i czy potrzebna jest hospitalizacja?
Jestes lekarzem ??