mam pytanie

1. Data: 2002-11-10 19:45:41

Temat: mam pytanie
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z tutaj obecnych słyszł albo czytał coś na temat stosowania regresji w
terapii (w Polsce).Ja jak narazie natknęłam sie tylko na artykuły i badania
Amerykanów,Niemców i Holendrów. Jeśli ktoś wie coś na ten temat proszę o jakieś
namiary.
Dzięki.
P.S Aha a jest ktoś kto wierzy w tłumaczenie regresja=dowód na reinkarnacje?

Będę wdzięczna za jakąkolwiek sugestie.:)

1. Data: 2002-11-11 17:16:31

Temat: Re: mam pytanie
Od: "Marko" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> namiary.
> Dzięki.
> P.S Aha a jest ktoś kto wierzy w tłumaczenie regresja=dowód na

Jeśli chodzi Ci o oficjalną medycynę to nic nie wiem, ale są ludzie którzy z
powodzeniem ją stosują.
Sam brałem udział w kilku sesjach regresingu Leszka Żądły (napisał sporo
książek na ten temat).
Jesli Cię to interesuje poczytaj np. artykuł:
http://www.cud.note.pl/article.php?article_id=125

Pozdrawiam
Marko

1. Data: 2002-11-13 17:00:32

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Marko
>

> Wielkie dzięki Marko.Poczytam napewno. Interesuje mnie to bo z tego co wiem
to bardzo skuteczna matoda. Mój znajomy uważa jednak,że i stnieje też kwestia
etyki- według mnie nie ma sprzeczności.On miał już kilka pacjentów po takiej
terapii i stwierdził,że pomaga to,ale na krótko pozostawiając trwały uraz.
Dzięki.
Pozdrawiam
Jantarka

1. Data: 2002-11-13 20:11:30

Od: "Marko" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
takiej
> terapii i stwierdził,że pomaga to,ale na krótko pozostawiając trwały uraz.

Dla mnie też wąpliwe pod względem etycznym i pod względem wyników
są metody regresji oparte o hipnozę. Ale nie ma to miejsca w regresingu
L.Żądły,
w którym pacjent pozostaje cały czas świadomy.
Mi pomogły uświadomić sobie przyczyny niektórych moich wzorców zachowań
i reakcji emocjonalnych.

Pozdrawiam
Marko

1. Data: 2002-11-13 20:24:35

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w którym pacjent pozostaje cały czas świadomy.
> Mi pomogły uświadomić sobie przyczyny niektórych moich wzorców zachowań

Właśnie przczytałam ten artykuł.Jeśli terapeuta nie ingeruje w regresje
hipnotyczną i nie wmawia pacjentowi,że to montaż jego wcześneijszego życia.Nie
szuka sposobów na udowodnienie istnienia reinkarnacji-to jest to
skuteczne.Znam "dowód"- ta osoba odnalazła źródło swojej fobii.Oczywiście nie
było tylko tak,że zobaczyła-zrozumiała.Nastąpił szereg pytan,próby
interpretacji tych obrazów. Rozmowa,już po wszystkim dała bardzo dobre
wyniki.Regresja daje zadowalające wyniki,zależy tylko od terapeuty ,który ją
stosuje.
Pozdrawiam również
Anette

E. Schein - "Organizational Culture and Leadership" - czy ktos coś wie??
Co robić?
o czym myślą kobiety
Kto potrzebuje nowego proroka?
Nitrazepam