mam pytanko bardzo imtymne?????????

11. Data: 2006-05-11 12:50:26

Temat: Re: mam pytanko bardzo imtymne?????????
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "vejgo17" napisal:

> aicha a mialabys jakies opowiadanie o rajstopach..

Nie, wole ponczochy. Zreszta Tobie jeszcze nie wolno mnie czytac (o
ile cyfra w nicku to Twój wiek) ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 61.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

12. Data: 2006-05-12 08:28:12

Od: "el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, wole ponczochy. Zreszta Tobie jeszcze nie wolno mnie czytac (o
> ile cyfra w nicku to Twój wiek) ;)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Niczego Twojego nie mógłby przeczytać?
Wszystko tylko o jednym piszesz?
Oj widać, że chłopa Ci brak... ;) *)

Pozdrawiam
EG

*) Mam nadzieję, że nie dotykam czegoś wrażliwego - świta mi po prostu, że
gdzieś nadziałem się na Twój post w którym zachwalałaś swoje niedawne
rozstanie, ale nie jestem w 100% pewny, że to byłaś Ty.

13. Data: 2006-05-12 13:30:39

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "el Guapo" napisał:

> Wszystko tylko o jednym piszesz?

Co masz na myśli pisząc "o jednym"? Wszystkie są erotyczne. Wolę się
zabezpieczyc na wypadek jakiejś speckomisji ds obrony moralności
;))))))))))

> Oj widać, że chłopa Ci brak... ;) *)

> *) Mam nadzieję, że nie dotykam czegoś wrażliwego

Eee, skąd :)

> gdzieś nadziałem się na Twój post w którym zachwalałaś swoje
> niedawne rozstanie, ale nie jestem w 100% pewny, że to byłaś Ty.

Które? Było ich już kilka ;) Tamto akurat miało miejsce ponad 1,5 roku
temu.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 61.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

Handelek.com
tapeta na twarzy
Ślepy zaułek cywilizacji?! -serdecznie pod rozwagę! :/
Majówka PSP
Samooszukiwanie się ratuje ludzkość? ;)