tapeta na twarzy

1. Data: 2006-05-08 18:53:49

Temat: tapeta na twarzy
Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego mężczyźni mówią że wolą kobiety bez makijarzu? Czy tak jest
naprawdę? - bo wydaje mi się że lecą na kobiety pomalowane, a może chcą
sie tylko zabawić?

2. Data: 2006-05-08 19:05:03

Temat: Re: tapeta na twarzy
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego mężczyźni mówią że wolą kobiety bez makijarzu? Czy tak jest
> naprawdę? - bo wydaje mi się że lecą na kobiety pomalowane, a może chcą
> sie tylko zabawić?

Heh. Mam pomysł. Wysmaruję sobie morde pastą do butów i pójdę w miasto. Już
widzę ten tłum lasek widzących we mnie murzyna z wielką pytą ! :)

--
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

3. Data: 2006-05-08 19:08:07

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza; <e3o44h$4id$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Dlaczego mężczyźni mówią że wolą kobiety bez makijarzu? Czy tak jest
> naprawdę? - bo wydaje mi się że lecą na kobiety pomalowane, a może chcą
> sie tylko zabawić?

Ja tam wolę bez makijażu. Ewentualnie bardzo lekki - usta, oczy, krem na
twarzy. Jak widzę, że facet leci na "czerwone policzki" albo "czarne
dziury zamiast oczu", to też się dziwię. ;)

A dlaczego "lecą" na umalowane? Mz. bardzo proste - bardzo często
malowanie wprowadza dysharmonię, pomijam przykłady ostrego makijażu,
który już z nazwy jest "agresywny". W rozumieniu kobiet makijaż
podkreśla elementy urody, w rozumieniu bodźcowym wprowadza element
niepokoju w odbiorze - faceci "lecący" na takie kobiety mają problem w
rozpoznawaniu własnych emocji, albo wadę wzroku, która umożliwia im
zobaczenie dopiero mocno wytapetowanej kobiety. ;))

Flyer
--
gg: 9708346

4. Data: 2006-05-08 19:18:52

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

twiza<b...@t...pl>

> Dlaczego mężczyźni mówią że wolą kobiety bez makijarzu? Czy tak jest
> naprawdę? - bo wydaje mi się że lecą na kobiety pomalowane, a może
> chcą sie tylko zabawić?

A Ty sama malujesz się czy raczej nie?

Paweł

5. Data: 2006-05-08 19:21:03

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dlaczego mężczyźni mówią że wolą kobiety bez makijarzu? Czy tak jest
> naprawdę? - bo wydaje mi się że lecą na kobiety pomalowane, a może chcą

Ależ to bardzo proste. Przez długi czas mocny makijaż-"tapeta" był domeną
kobiet lekkich obyczajów. Jakoś tak im zostało, że w kobiecie mocno
umalowanej widzą kobietę łatwą. Stąd wolą kobiety bez makojażu lub z lekkim
jako obiekt zainteresowania poza czysto-seksualnego.

--
c...@p...pl

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

6. Data: 2006-05-08 19:27:19

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> Heh. Mam pomysł. Wysmaruję sobie morde pastą do butów i pójdę w miasto.
> Już widzę ten tłum lasek widzących we mnie murzyna z wielką pytą ! :)

Czarna gęba, wielka pyta
że to Dębski nikt nie chwyta

Czarna gęba, laski wkoło
kroczy Dębski, jest wesoło

yee, yee, yee

7. Data: 2006-05-08 19:42:57

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazzzant" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czarna gęba, wielka pyta
> że to Dębski nikt nie chwyta
>
> Czarna gęba, laski wkoło
> kroczy Dębski, jest wesoło
>
> yee, yee, yee

Piorun trzasnął, deszczyk pada
czarna gęba jest już blada

pyta jakby coraz mniejsza
lecz im mniejsza tym piękniejsza

yee yee yee
--
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2006-05-08 19:51:05

Od: nightwatch77 <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:

> Użytkownik "bazzzant" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
załóżcie zespół raperski, czarnuchy!

9. Data: 2006-05-08 19:52:01

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza w news:e3o44h$4id$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Dlaczego mężczyźni mówią że wolą kobiety bez makijarzu? Czy tak jest
> naprawdę? - bo wydaje mi się że lecą na kobiety pomalowane, a może
> chcą sie tylko zabawić?

Ot, klepią myśliciele mądrości ludowe ;)

Natek

10. Data: 2006-05-08 19:56:24

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]

Nasz bohater w kroku lżejszy
przez co znacznie jest fajniejszy

Lecz ważniejsze że przechera
różni się już od Leppera

dup!

(gitarą o wzmacniacz)

Ślepy zaułek cywilizacji?! -serdecznie pod rozwagę! :/
Majówka PSP
Samooszukiwanie się ratuje ludzkość? ;)
Nieufny jak...Polak?!
SNP - jak to z nim jest?