mam rację?

1. Data: 2005-08-10 06:15:21

Temat: mam rację?
Od: "anka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie o meblach rattanowych, to znaczy chodzi mi o szafę ,która
miałaby przód z rattanu. Warto taka zamówić? Czy nie ma problemów z
czyszczeniem? Wydaje mi sie, ze chyba lepiej wybrać zwykłą szafę z lustrem,
wtedy mycie jest proste. Mam rację?

2. Data: 2005-08-10 06:30:57

Temat: Re: mam rację?
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

anka wrote:

> Co sądzicie o meblach rattanowych,
(...)

Powiem tak: de gustibus est non disputandum. Po prostu. Jeżeli podoba Ci
się rattan, kupuj rattan, jeżeli wolisz/ bardziej pasuje do
pomieszczenia lustro - kupuj lustro. Czyszczeniem martwiłbym się na
końcu, ponieważ rozmaitych środków i urządzeń do różnych powierzchni
jest na rynku multum, a w razie czego na pl.rec.dom na pewno znajdziesz
zawsze jakiegoś Wujka-Dobra_Rada :-)

PWZ

3. Data: 2005-08-10 08:13:39

Od: "anka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> końcu, ponieważ rozmaitych środków i urządzeń do różnych powierzchni
> jest na rynku multum, a w razie czego na pl.rec.dom na pewno znajdziesz

Bardzo dziekuję za odpowiedź. Jednak moje złe doświadczenie z terakotą
kuchenną ( kiedy też na poczatku patrzyłam tylko na urodę płytek, a teraz
płaczę przy ich skrobaniu), nauczyło mnie, że najpierw należy patrzeć na
stronę praktyczną rzeczy, tym bardziej, że nie należę do osób, które na
sprzątanie mieszkania są w stanie przeznaczyć pół dnia.

4. Data: 2005-08-10 15:21:57

Od: "m00nia" <atr45@[usun]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miałaby przód z rattanu. Warto taka zamówić? Czy nie ma problemów z
> czyszczeniem? Wydaje mi sie, ze chyba lepiej wybrać zwykłą szafę z

Mam szafy z rattanowym przodem w ciemnym kolorze i nie
mam problemu z czyszczeniem. Np. w wiatrolapie duzo gorzrj wyglada
lustro, na czesci z rattanu po prostu nie widac kurzu.

dobre kuchnie elektryczne
[warszawa] biurko sosnowe
Plan mieszkania - program
mrówki ale nie faraona