mam talent

11. Data: 2008-10-06 14:47:30

Temat: Re: mam talent
Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid <a...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a

> Widziałaś wszystkie odcinki i nigdy słowa o osobie? LOL
> Bardzo wybiórczo słuchasz.

to ktorego nie sluchalam? podaj namiary. Chetnie ogladne.

> Wykasowałaś dwa programy z mojego posta. Nie zauważyłaś ich istnienia, czy
> nie rażą? Przypomnę, Springler Show i Cheaters.

a co to ma do tematu? na sile szukasz amerykanskiego show :)))))))) wiecej
jest takich, podac wiecej?? ;))))))

> Takiego dna, jakie zdarzało mi się widzieć w programach z USA nie
spotkałam
> jeszcze nigdzie.

Cheaters nie wiem co to w ogole, Springler nie wiem co to, Springer o ile to
Ci chodzilo, to dno- dotycza dna spolecznego. Nie sadze zeby Mam talent mial
w ogole jakies porownanie z owym programem. Nie ten poziom. Dlatego Springer
nadawany jest o polnocy, a Mam talent w porze kolacyjnej. Wiec poszukaj w
swojej argumentacji cos bardziej na temat. Strasznie sie wysilasz, ale zonk-
nie na temat....

> Chcesz oceniać mentalność, zacznuj od tego, co masz na co dzień pod ręką.

no i oceniam. Porownuje te dwa programy. Nie niebo a ziemie, a niebo i
niebo.

> A tylko takie mają dla Ciebie jakąś wartość?

ironia to byla......

> TS jest na własnej licencji, ale za to jaką ma mentalność! :)))))

Springera??

i.

12. Data: 2008-10-06 15:01:19

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> TS jest na własnej licencji, ale za to jaką ma mentalność! :)))))

No... aż byś się zdziwiła na żywo jaką on ma mentalność...

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

13. Data: 2008-10-06 19:28:44

Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja te stwierdzenia typu "zblazowany, zmanierowany czy irytujacy" odebrałam
nie jako atak czy ocenę młodego 11 latka ale jako pewną dozę przynależności
do osób z showbiznessu i ich postawę do takich zachowań. Tak mi sie zdaje,
bo oni wszyscy począwszy od lewej czyli Chylińskiej a skończywszy na
zmanierowanym Wojewódzkim są tacy sami irytujący.
A pytanie czy masz kolegów? Ten dzieciak nie odpowiedział, bo ich nie ma
poprostu. Takie dzieci nie bawią sie w kolegów sa za dorosłe i bawią się w
zarabianie i w zabawy dla dorosłych. To nie jest tak, że się nie podoba i
nie ma kompleksów i irytuje....To, że irytuje to jego wielki plus w takim
programie i to znaczy, że sie podoba.
Szkoda mi go i na miejscu jego matki bałabym się juz teraz o niego żeby nie
zatracił pewnej granicy i w pewnym momencie nie stał sie taką sztuczną lalką
jaką odgrywał.
Jolka

14. Data: 2008-10-06 20:23:36

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> http://teledyski.onet.pl/10172,4018897,teledyski.htm
>

> tak sobie ogladalam min i ten teledysk, chlopak swietny, wesoly, z zapalem,
> z pasja, publicznosc oczarowana a tu nagle.....super komisja prawi moraly i
> kazania, ani merytoryczne ani na miejscu, moralizujace i dolujace.

Oglądałam ten odcinek. Dzieciak IMO jest zblazowany i pomimo tego, że
talent niewątpliwie ma, ma za mało do siebie dystansu.

> Beznadzieja. Powstrzymam sie od krytykowania polskiem mentalnosci, bo chyba
> jaka jest to teraz kazdy widzi.

Przestań Iwonka z tą polską mentalnością, bo Amerykanie wzorem raczej
dla nikogo być nie powinni, z tego kraju największe chore patologie
wychodzą. W Polsce na szczęście jeszcze nikt do siebie w szkole nie
strzela np.

--

Paulinka

15. Data: 2008-10-07 02:43:45

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał(a):

> Oglądałam ten odcinek. Dzieciak IMO jest zblazowany i pomimo tego, że
> talent niewątpliwie ma, ma za mało do siebie dystansu.

i co z tego. Nie oni sa od wychowania...

> [...]
> dla nikogo być nie powinni, z tego kraju największe chore patologie
> wychodzą. W Polsce na szczęście jeszcze nikt do siebie w szkole nie

Paulinko, w Polsce nie strzelaja sie tylko dlatego, ze nie ma pozwolenia na
bron. A patologie to jakie?co do wzoru- nie o tym pisze.

i.

16. Data: 2008-10-07 07:00:55

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07.10.2008, o godzinie 04.43.45, na pl.soc.dzieci.starsze, Iwon(K)a
napisał(a):

> i co z tego. Nie oni sa od wychowania...

Dlaczego? Cały świat wychowuje ludzi. To się doświadczenie nazywa.

P.S. Jakiś Polak Ci coś ostatnio zrobił, bo strasznie cięta jesteś na tą
polską zaściankowość?

*Habeck*
- Schutzbach

17. Data: 2008-10-07 07:43:38

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> otoz to. Jest roznica miedzy komentarzem, nawet szmatlawym na
> temat "talentu", a nie na temat osobowosci i wychowania, z dennym
> pytaniem "czy masz kolegow...i musimy porozmawiac z mama". To mnie wlasnie
> uderzylo.
>
> osobiscie dla mnie chlopczyk jest po prostu bez kompleksow, wie co umie, i
> wie ze jest w tym dobry- no ale to widac sie niepodoba i irituje....

Polska :/

LL

18. Data: 2008-10-07 07:47:38

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Oglądałam ten odcinek. Dzieciak IMO jest zblazowany i pomimo tego, że
> talent niewątpliwie ma, ma za mało do siebie dystansu.

I to jest powód do mieszania go z błotem? Świetny przykład mu dali, nie
ma co :/

> [...]
> dla nikogo być nie powinni, z tego kraju największe chore patologie
> wychodzą. W Polsce na szczęście jeszcze nikt do siebie w szkole nie

co nie zmienia tego, że Polacy bardzo nie lubią kiedy komus sie powodzi
i szukają od razu na niego haka. I bardzo lubia patrzec jak sąsiadowi
odholowują samochód albo jak Jaśnie Wojewódzka Komisja jeździ po
nieprzeciętnym dzieciaku. Oczywiście pod warunkiem, że to nie jest ICH
dzieciak. Nie wiem jak się zachowują Amerykanie, ale myślę, że w mało
którym narodzie jest tyle zawiści...

LL

19. Data: 2008-10-07 07:51:33

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Dlaczego? Cały świat wychowuje ludzi. To się doświadczenie nazywa.

"Nie wychylaj się bo dostaniesz po dupie, jakiś kij się zawsze
znajdzie"? Jakież to motywujące :/
Poza tym do takich show idzie się po to, żeby ocenili to jak
śpiewasz/tańczysz/czy co tam a nie czy jesteś zblazowany. BTW ciekawe co
by powiedzieli, gdyby na przykład pojawił im się tam Jackson...

> P.S. Jakiś Polak Ci coś ostatnio zrobił, bo strasznie cięta jesteś na tą
> polską zaściankowość?

Ja też jestem cięta.

LL

20. Data: 2008-10-07 07:55:22

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nieprzeciętnym dzieciaku. Oczywiście pod warunkiem, że to nie jest ICH
> dzieciak. Nie wiem jak się zachowują Amerykanie, ale myślę, że w mało

Jaki Wojewódzki jest wszyscy wiedzą. Jaka jest formuła programu też wszyscy
wiedzą. Obowiązku uczestniczenia nie ma. A dzieciak JEST zmanierowany i
irytujący i to mu źle wróży w szołbiznesie. Przed nim były dziesiątki
takich, co to za szybko im woda sodowa do głowy uderzyła.

Agnieszka

ustal latwiej spotkanie na gre, zabawe, wyjscie
Free Advertising - SEO
Hair Removal
szkolny quiz ;)
Propozycje zabaw na imprezie urodzinowej 8-latka