mam wielki problem

1. Data: 2002-04-28 18:11:15

Temat: mam wielki problem
Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry!!!
Mam 20 lat i bardzo mocno sie poce. Zadne antyperspiranty mi nie pomagaja.
Ograniczenie spozywania plynow tez nie. Nie wiem co mam robic. Jest to
bardzo stresujace i niezreczne i bardzo krepujace. Prosze o
pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Data: 2002-04-28 20:35:03

Temat: Re: mam wielki problem
Od: "michal" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj. Choc nie jestem lekarzem - moze zaradzi jakis endokrynolog. Byc moze
sa to sprawy zwiazane bezposrednio z tarczyca. Przeprowadza sie chyba USG
oraz badania TSH hormonu tarczycy.

Pozdr.
Michal

3. Data: 2002-04-29 12:42:30

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "michal" <m...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> Witaj. Choc nie jestem lekarzem - moze zaradzi jakis endokrynolog. Byc
moze
> sa to sprawy zwiazane bezposrednio z tarczyca. Przeprowadza sie chyba USG
> oraz badania TSH hormonu tarczycy.

W kwestii formalnej:
1. lekarz domowy lub POZ - badanie ogólnolekarskie i podstawowa biochemia
plus cholesterol
2. o ile cholesterol niski, a klinicznie objawy mogace sugerowac nadczynnosc
tarczycy - hormony tarczycy (fT3 lub T3, f4 lub T4) oraz TSH
3. o ile podwyzszone - dopiero wtedy endokrynolog i ewentualne USG, o ile
nie bedzie wskazan do innych badan.
Uwazam, ze tak wlasnie powinno to wygladac.

m.

4. Data: 2002-04-29 12:59:41

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprawiam sie:

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tarczycy - hormony tarczycy (fT3 lub T3, f4 lub T4) oraz TSH
> 3. o ile podwyzszone - dopiero wtedy endokrynolog i ewentualne USG, o ile

Podwyzszone - mialem na mysli hormony tarczycy oczywiscie, a TSH w
nadczynnosci tarczycy powinno byc niskie.
Wlasciwie screeningowo wystarczylo by samo TSH...
Ale co ja sie tu rozpisuje - najpierw badanie przez lekarza pierwszego
kontaktu i juz.

m.

operacje oczu
wscieklizna - troche ntg