mam wielki sloj majonezu (swidnickiego)

1. Data: 2002-09-26 15:54:38

Temat: Re: mam wielki sloj majonezu (swidnickiego)
Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flowera" <b...@p...com> napisał w wiadomości
news:an1ag4$789$1@news.tpi.pl...
> witajcie, po moim weselu zostal mi jeden wielki 900 ml sloj majonezu
> poradzcie jaka salatke zrobic zeby mozna ja bylo jesc przez pare dobrych
dni

bardzo fajna salatka to:
na 2 puszki kukurydzy i 2 puszki groszku puszka ananasa.
Groszek i kukurydze na sitko, ananas w kawalki. Wszystko do jednej miski,
doprawic majonezem i juz.;) Salatce dobrze zrobi gdy "przegryzie" sie w
lodowce przez noc, ale u nas w domu jej zywot jest raczej krotki. Mozna tez
dodac rodzynki i co komu jeszcze w duszy gra.
Aha, jesli chodzi o groszek i kukurydze, nie warto oszczedzac i kupowac
produktow np. z "Leader Price", sa paskudne i sama salatka sporo traci.

Asiek

1. Data: 2002-09-27 10:04:51

Temat: mam wielki sloj majonezu (swidnickiego)
Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

witajcie, po moim weselu zostal mi jeden wielki 900 ml sloj majonezu
poradzcie jaka salatke zrobic zeby mozna ja bylo jesc przez pare dobrych dni
pozdrawiam
flo
______________ ICQ#:
39287498 Current ICQ status: + More ways to contact me i See more about me:
______________

1. Data: 2002-09-27 13:37:24

Od: "Realista" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> flo
______________ ICQ#:
> 39287498 Current ICQ status: + More ways to contact me i See more about
______________

Jarzynowa.
Mniam Mniam ...

1. Data: 2002-09-27 17:16:22

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witajcie, po moim weselu zostal mi jeden wielki 900 ml sloj majonezu
> poradzcie jaka salatke zrobic zeby mozna ja bylo jesc przez pare dobrych
dni
> pozdrawiam

Hehehe.. moj chlopak tyle to by lyzeczka (lub parowkami czy buleczka) ze
sloika wygrzebal...
Majonezorzerca z niego hehehe

______________

1. Data: 2002-09-28 06:00:55

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Flowera" <b...@p...com> schrieb im Newsbeitrag
> witajcie, po moim weselu zostal mi jeden wielki 900 ml sloj majonezu
> poradzcie jaka salatke zrobic zeby mozna ja bylo jesc przez pare dobrych
dni

Kartoflana, do tego dobra kielbaske albo schabowy (b. tradycyjnie),ale po
roznych "nowosciach" "stare" przepisy nagle b. smakuja.
______________

1. Data: 2002-09-29 01:59:22

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Flowera" <b...@p...com> wrote:

>witajcie, po moim weselu zostal mi jeden wielki 900 ml sloj majonezu
>poradzcie jaka salatke zrobic zeby mozna ja bylo jesc przez pare dobrych dni
>pozdrawiam
>flo

..banalne a doskonale....do grilownaego czegos z grilla
swietne.....a banalne jak diabli....ogotuj ziemniakow, pokroj
wystudzone w kostke....dodaj posiekana drobno cebule i zalej tym
majonezem...niech nie plywa, bedzie lekko dopieprzone....i w lodowce
posiedzi...........i juz.....(kombinacja angielska.....)

AgataW. (po cos tyle majonezu od tego swidnickiego brala ? :)

1. Data: 2002-10-01 07:22:38

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AgataW <a...@g...com.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:an5mne$p5l$...@n...tpi.pl...

> [...]
> posiedzi...........i juz.....(kombinacja angielska.....)
>
> AgataW. (po cos tyle majonezu od tego swidnickiego brala ? :)

dzieki za porady ostatecznie zrobilam salatke jarzynowa ))))

Relacja na zywo z pieczenia tortu jablkowo-kokosowego z rodzynkami w/g Lilli.
nozyk do maszynki do mięsa... ;-)
zupa krem szpinakowy
grill- banany
Jablecznik na zimno (P)