Re: maniakalno-depresyjna

From: "Anna Krawczyk" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: maniakalno-depresyjna
Date: Sat, 30 Dec 2000 23:53:22 +0100

Witam wszystkich jako nowa osoba na tej grupie.

Astec SA wrote in message <3...@a...pl>...

>Brak Ci po prostu celu w życiu, zainteresowań itp.

Też miałam podobne problemy. Nie rozwiązałam ich ale zaleczyłam. Odkąd mam
pracę, studia i angielski nie mam czasu na nadmierne rozmyślanie o życiu
itp. Przez to jestem mniej przygnębiona mimo przepracowania ale zadowolona z
sukcesów w pracy i na uczelni.
Nie jest to lekarstwo ale tego problemu nie rozwiąże się od razu. To raczej
sposób na przeczekanie smutnych dni.

>do książki telefonicznej i wybrać sobie jakąś organizację
>pomagającą innym, przejść się do nich i trochę im pomóc
>- tam zawsze brakuje wolontariuszy.
>Poznasz wielu wspaniałych ludzi i przekonasz się, że Twój
>stan minie :)

mhm... o tym nie pomyślałam, może warto skorzystać.

Ania
GG#4964