maniakalno-depresyjna

1. Data: 2000-12-29 21:38:09

Temat: maniakalno-depresyjna
Od: "testosteron" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To właśnie to co mnie dręczy

Czasami czuje się fatalnie, chce mi się wyć, jestem samotny, nie mam ochoty
nigdzie wyjść, jestem kompletnie zdołowany. Chodzę w "starych szmatach" nie
mam ochoty (boję się) cokolwiek sobie kupić - wiecie co to znaczy od 10 lat
chodzić na zakupy samotnie ?. Kiedy idę z kimś ulicą wstępuje we mnie
euforia, niespożyte siły, tryskam energią i humorem, jestem wygadany i
elokwentny (chwile takie zdarzają się jednak raz na rok czasami na dwa
lata). Kidyś przy piwku wywnętrzniłem się (co za ulga) kolesiowi który
stwierdził jedynie że świetnie się maskowałem i definitywnie odwrócił się
ode mnie (nie zwierzajcie się nigdy "przyjaciołom"). Znowu przygnębienie.
Kocham wtedy melancholję, słucham namiętnie Radiohead i Elżbiety Adamiak
(pięknie śpiewa). Wypłaczę się do poduszki i mówię sobię że nie, tak dłużej
nie może być. Odżywam, zapominam o smutku itp (oszukuję się), wychodzę do
szkoły i widzę podobnego z mojej drętwej maski skromnego, nieśmiałego A....
i czując wstręt i obrzydzenie, nie do kolesia ale do postawy jaką
reprezentuje (widzę siebie w jego skórze) jeszcze bardziej się mobilizuję i
wzmacniamswoją pewność siebie. Mija kilka dni i widząc swoją syzyfową pracę
powracam do swojego drugiego ja. I tak w kółko

Co o tym wszystkim sądzić ?
Jak sobie pomóc ?

testosteron

1. Data: 2000-12-30 09:43:41

Temat: Re: maniakalno-depresyjna
Od: Pawel Lipka <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

testosteron wrote:

> Co o tym wszystkim sądzić ?
> Jak sobie pomóc ?

Zamien testosteron na prozac;))
Ile masz lat? Znajdz sobie dziewczyne to sie wyleczysz.

Pawel
----------
http://elita.pl/PanFlak/index.htm (projekt filmu)
http://elita.pl/pawellipka/centaur.html (najnowsza grafika 3d)
----------

1. Data: 2000-12-30 10:05:53

Od: "testosteron" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Lipka napisał(a) w wiadomości: <3...@n...pl>...
testosteron wrote:

> Co o tym wszystkim sądzić ?
> Jak sobie pomóc ?

Zamien testosteron na prozac;))
Ile masz lat? Znajdz sobie dziewczyne to sie wyleczysz.

Pawel

Przepraszam ale to rady typu: Wygraj w totka a kłopoty się skończą

PS. patrz - Co wydarzyło się w Medison Torun
----------

1. Data: 2000-12-30 15:17:30

Od: "Flamaster" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No cóż miam może troche podobną sytuacje...
ale na razie jej nie rozwiązałem...
wiem że takie rady jak nie przejmuj sie itp są do dupy więc nie bende taka
gadał...
Nie wiem jak ci pomóc....

1. Data: 2000-12-30 16:04:40

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

testosteron wrote:
>[..]
> Co o tym wszystkim sądzić ? Jak sobie pomóc ?

Brak Ci po prostu celu w życiu, zainteresowań itp.

Proponuję rozglądnąć się za jakimś hobby albo sięgnąć
do książki telefonicznej i wybrać sobie jakąś organizację
pomagającą innym, przejść się do nich i trochę im pomóc
- tam zawsze brakuje wolontariuszy.
Poznasz wielu wspaniałych ludzi i przekonasz się, że Twój
stan minie :)

pozdrawiam
Arek

--
500 złotych nagrody na http://www.eteria.net
Wpisz szukane słowo i popatrz na liczbę znalezionych stron -jeśli

1. Data: 2000-12-30 21:14:27

Od: "neuron" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>- tam zawsze brakuje wolontariuszy.
>Poznasz wielu wspaniałych ludzi i przekonasz się, że Twój

Pudło

Niestety zainteresowań mam aż nadto (niektóre naprawdę ekskluzywne, że się
tak wyrażę). Nawet nie macie pojęcia jak się przydają gdy można całkowicie
zanużyć się w nie, zaangażować na całego i zapomniec o bożym świecie (działa
to trochę jak pracoholizm), ale później przychodzą dni w których sobię
przypominam , bo ileż można . I pomimo że potrafię zapomnieć na trzy czwarte
to ta jedna czwarta jest okropna.

1. Data: 2000-12-30 22:53:22

Od: "Anna Krawczyk" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich jako nowa osoba na tej grupie.

Astec SA wrote in message <3...@a...pl>...

>Brak Ci po prostu celu w życiu, zainteresowań itp.

Też miałam podobne problemy. Nie rozwiązałam ich ale zaleczyłam. Odkąd mam
pracę, studia i angielski nie mam czasu na nadmierne rozmyślanie o życiu
itp. Przez to jestem mniej przygnębiona mimo przepracowania ale zadowolona z
sukcesów w pracy i na uczelni.
Nie jest to lekarstwo ale tego problemu nie rozwiąże się od razu. To raczej
sposób na przeczekanie smutnych dni.

> [...]
>- tam zawsze brakuje wolontariuszy.
>Poznasz wielu wspaniałych ludzi i przekonasz się, że Twój

mhm... o tym nie pomyślałam, może warto skorzystać.

Ania
GG#4964

1. Data: 2000-12-31 12:19:49

Od: "Telma" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik neuron <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup

> to trochę jak pracoholizm), ale później przychodzą dni w których sobię
> przypominam , bo ileż można . I pomimo że potrafię zapomnieć na trzy
czwarte
> to ta jedna czwarta jest okropna.

A to trzeba znalezc sobie jakis cel, do ktorego sie pracowicie dazy,
poza tym warto jest byc komus potrzebnym albo niezbednym,
a jak sie ma radosc z wlozonego wysilku to zycie nabiera sensu :)

Pozdrawiam
Telma

1. Data: 2000-12-31 12:57:50

Od: "testosteron" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flamaster napisał(a) w wiadomości:
<92kuaf$1ds$1@shilo.silesia.pik-net.pl>...
> [...]
>ale na razie jej nie rozwiązałem...
>wiem że takie rady jak nie przejmuj sie itp są do dupy więc nie bende taka

Widzę że spokojnie podchodzisz to sprawy:

"......ale na razie jej nie rozwiązałem ......"

to brzmi jak coś w rodzaju " Mam wrzód na dupie ale daje się z tym żyć, na
razie nie mam czasu na rozwiązywanie takich problemów. Są wazniejsze "

???????????????????

testosteron

1. Data: 2000-12-31 13:44:05

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "neuron" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to trochę jak pracoholizm), ale później przychodzą dni w których sobię
> przypominam , bo ileż można . I pomimo że potrafię zapomnieć na trzy

Tylko drugi czlowiek - NIE Ktokolwiek moze byc lekarstwem.
Ale trzeba szukac i ...miec szczescie, choc zapewne w kazdym mozna COS
znalezc;))
E.

Screensaver "Freud" //psy.plex.ru
o co chodzi facetom ?