mapa-aktualizacja

1. Data: 2004-04-29 13:30:34

Temat: mapa-aktualizacja
Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zbliża się długi weekend, myślę, że będę miała troszkę czasu, aby uaktualnić
mapę ogrodników. Proszę wszystkich nowych i chętnych do zaistnienia na mapie
ogrodników grupowiczów o podanie danych: nick, miejscowość, e-mail, adres
strony jesli taka istnieje. Także o zdjecie z ogrodu jeśli to możliwe.

nie pisałam wcześniej, ale wiosna i ogród domagał się nakładów :)))) pracy
własnej.

pozdrawiam wszystkich

Ania

mapa ogrodników
http://www.ogrody.agrosan.pl/mapa/

2. Data: 2004-04-30 12:54:26

Temat: Re: mapa-aktualizacja
Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ogrodników grupowiczów o podanie danych: nick, miejscowość, e-mail, adres
> strony jesli taka istnieje. Także o zdjecie z ogrodu jeśli to możliwe.

Aniu, czy naprawdę Górny Śląsk musi obejmować Sosnowiec?
Nie można kompromisowo (z bólem serca to piszę) - Górny Śląsk i Zagłębie?

Pozdrowienia, Jan_jr

3. Data: 2004-04-30 13:09:16

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Aniu, czy naprawdę Górny Śląsk musi obejmować Sosnowiec?
> Nie można kompromisowo (z bólem serca to piszę) - Górny Śląsk i Zagłębie?

postaram się to zmienić, :)
ale nie rozumiem :(

pozdr ugodowo
Ania

4. Data: 2004-04-30 13:15:58

Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości

Zagłębie?

> postaram się to zmienić, :)
> ale nie rozumiem :(

Dziękuję, jednak nie podejmuję się tego wytłumaczyć - u nas to się wypija z
mlekiem matki :)

Jan_jr

5. Data: 2004-04-30 15:08:25

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zagłębie?

> postaram się to zmienić, :)
> ale nie rozumiem :(
>
> pozdr ugodowo
> Ania

Wpisz woj. śląskie, w przeciwnym razie
pozdrawia bezpowrotnie boletus.

6. Data: 2004-05-01 20:47:12

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:54d0.000001e3.40924ffb@newsgate.onet.pl Ania Onet
<a...@p...onet.pl> napisał(a):

> postaram się to zmienić, :)
> ale nie rozumiem :(

Hejka. Przedmieściami Siedlec, od zachodu płynie rzeczka Muchawka.
Stanowi ona historyczną granicę Mazowsza i Małopolski a obecnie
Mazowsza i Podlasia. Jednocześnie Muchawka dzieli gminę Siedlce na dwie
części. I tak zachodnia część mieszkańców naszej gminy mieszka na
Mazowszu a reszta (wiekszość) na Podlasiu. :-) Z tego powodu nikt nie
robi żadnych problemów.
Pozdrawiam unijnie Ja...cki
H.Z.: "Człowiek współczesny powstał dzięki ludziom pierwotnym ." :-)

Tabliczki lepowe (pomarańczowe)
jakie to drzewo ?
zachcialo mi sie siac
Rozmnażanie języcznika