marchewka

1. Data: 2001-07-25 11:48:01

Temat: Re: marchewka
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzenka" <m...@t...com.pl> napisał w wiadomości
news:s3ctlt4qlnih9i6ajp83h5dahlstu8ao4c@4ax.com...
> Znalazłam przepis na roladki z piersi indyczej z marchewką.
> W przepisie jest napisane:
> - marchewki zblanszować?
> Co to znaczy i jak to zrobić?

po prostu wrzucic na wrzątek o krótko obgotować - ze 3 minuty,
delikatniejsze warzywa blanszuje się minutkę

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-07-25 11:48:45

Temat: marchewka
Od: Marzenka <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam przepis na roladki z piersi indyczej z marchewką.
W przepisie jest napisane:
- marchewki zblanszować?
Co to znaczy i jak to zrobić?

Przepraszam z góry za ignorancję ale dopiero początkuję w krainie
gotowania czegoś innego niż schabowy z kapustą :)

--
======---> Marzenka i Qba (18.03.01)<---======
Jesli pedzisz bimber pamietaj:

1. Data: 2001-07-25 12:15:02

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "==wojmat==" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
> A "Barbara" <b...@p...onet.pl> na to:

> spróbujcie nie blanszować a ugotować w małej ilości wody z młodym
> groszkiem aż się woda zdematerializuje. normalnie bomba!
>
> tak mi się jakoś zachciało...

zimę mi Wojtusiu przypominasz - paczka rodem z Hortexu do gara, odrobina
wody, trochę przypraw......a za oknem jakos mało zimowo ;-)

Basia

1. Data: 2001-07-25 12:16:10

Od: w...@v...pl (==wojmat==) szukaj wiadomości tego autora

A "Barbara" <b...@p...onet.pl> na to:

> [...]

spróbujcie nie blanszować a ugotować w małej ilości wody z młodym
groszkiem aż się woda zdematerializuje. normalnie bomba!

wojmat książka kucharska
http://puszKKKa.vege.pl
nasz mały wegetariański internet
http://wege.spinacz.pl/news.html/163.html

1. Data: 2001-07-25 12:41:57

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A "Barbara" <b...@p...onet.pl> na to:

> ale o ssso chozzii?

chodzi mi o mrozonkę -marchew+groszek ;-)

> młoda marcheweczka rodem z pola ojczyma oraz groszek własnymi ręcyma
> zebran tamże. to dwie różne potrawy.

marcheweczkę rodem z pola mam, groszek wyjadły dzieci (moje, nie
sąsiadów;-))

> a zima swoja drogą mogłaby być np. pod biurkiem. jak gorąco, to bym
> wszedł na chwile pod biurko i juz. "i to jest dobra tendencja"

czemu nie.........

Basia

1. Data: 2001-07-25 12:45:24

Od: w...@v...pl (==wojmat==) szukaj wiadomości tego autora

A "Barbara" <b...@p...onet.pl> na to:

> [...]

a zima swoja drogą mogłaby być np. pod biurkiem. jak gorąco, to bym
wszedł na chwile pod biurko i juz. "i to jest dobra tendencja"

Patelnie TEFAL
cannelonni
ugotowalam bob
Pyszna sałatka