ugotowalam bob

1. Data: 2001-07-25 10:08:44

Temat: ugotowalam bob
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ugotowalam bob i zjadlam fifty fifty z moja kotka, Nikita. Tyle , ze ona
saute a ja z sola :)))
Czy kto widzial takie rzeczy , panie dzieju, widac kto z kim przestaje....

Jola L-L

1. Data: 2001-07-25 10:14:31

Temat: Re: ugotowalam bob
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Kochana, pies mojej Mamy dostaje wszystko to, co je Mama. Jakby
Mama tej cholerze nie dala troche swojego, to pies by sie chyba
obrazil na zawsze...male to , a agresywnie i namolnie sie pcha w
talerz, z geby by wydarlo. Moj pies mnie tylko bardzo dobrze
pilnuje, jak jem jablka.

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-25 10:18:49

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> Ugotowalam bob i zjadlam fifty fifty z moja kotka, Nikita. Tyle , ze ona
> saute a ja z sola :)))
> Czy kto widzial takie rzeczy , panie dzieju, widac kto z kim przestaje....

Znaczy Ty z kotka, czy kotka z Toba... ? ;-)
Niektore koty lubia jesc bob, oczywiscie bez skorki.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-07-25 10:33:42

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:

> Ugotowalam bob i zjadlam fifty fifty z moja kotka, Nikita. Tyle , ze ona
> saute a ja z sola :)))
> Czy kto widzial takie rzeczy , panie dzieju, widac kto z kim przestaje....

Pomyslnych wiatrów :))

sadyl
PS: Mój pies, póki jeszcze nie został zepsuty do cna przez moją mamusię,
jadł mi z ręki surową cebulę!

1. Data: 2001-07-25 10:42:22

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
> obrazil na zawsze...male to , a agresywnie i namolnie sie pcha w
> talerz, z geby by wydarlo. Moj pies mnie tylko bardzo dobrze

Moj pies (przepraszam, jamnik), uwielbial wszysko co kiszone. Jak poczul
kiszona kapuste lub ogorka, to byl koniec, tance i histeria... :)

Dzisiaj posiadam papuge, ktora ma zwyczaj jadac ze mna wszelkie posilki.
Bardzo lubi szynke oraz zupe pomidorowa z makaronem. Bob naturalnie
takze jada... :)

1. Data: 2001-07-25 10:44:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Dzisiaj posiadam papuge, ktora ma zwyczaj jadac ze mna wszelkie posilki.
>Bardzo lubi szynke oraz zupe pomidorowa z makaronem. Bob naturalnie
>takze jada... :)

jak ona daje sobie rade z makaronem? Flika spaghetti czy walczy z
farfalle?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-25 11:33:44

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> jak ona daje sobie rade z makaronem? Flika spaghetti czy walczy z
> farfalle?

Zaden makaron jej nie straszny. :) Takze spaghetti. Bierze w lape i
wciaga. Prawdziwa komedia... :)

Kiedys nieopatrznie zostawilam na stole miseczke z zupa (ktos zadzwonil
do drzwi). Kiedy wrocilam po paru minutach, Ziuta, unorana do polowy w
zupie, starajac sie utrzymac na krawdzi naczynia, ze szczesciem
wypisanym na dziobie zzerala ostatniego makarona. Przez pare chwil
zzarla go tyle ile sama wazy. I nic jej nie bylo... Coz... :)

1. Data: 2001-07-25 11:38:24

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilla <l...@f...krasnik.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9jm6gs$vq2$...@n...lublin.pl...
przestaje....

> Znaczy Ty z kotka, czy kotka z Toba... ? ;-)
> Lilla

Uchowaj boze ja do kotki...
Ona zgrabnie lowi muchy , bawi sie nimi bacznie pilnujac coby jej nie
smignely sprzed nosa a nastepnie z zadowoleniem ( fuj ) zjada.
Ja nie gustuje w muchach ....ojej, niedobrze mi.....

Jola L-L

1. Data: 2001-07-25 12:26:45

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> saute a ja z sola :)))
> Czy kto widzial takie rzeczy , panie dzieju, widac kto z kim przestaje....

Jeden z moich kotów uwielbial ziemniaki pod kazda postacia i kasze,
najchetniej jako krupnik. Ziemniaki potrafil surowe wyciagnac z koszyka i
poobgryzac. Strasznie byl przymilny jak zaczynalam obieranie ziemniakow -
lupiny tez uwielbial.

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2001-07-25 17:02:09

Od: "Valentine" <m...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ugotowalam bob i zjadlam fifty fifty z moja kotka, Nikita. Tyle , ze ona
> saute a ja z sola :)))
> Czy kto widzial takie rzeczy , panie dzieju, widac kto z kim przestaje....

U mnie w domku sa lepsze widoki. Ja siedze przy komputerze, a na kolanach
spi jez. Ja jem jogurt albo jakis serek a ze mna je jezyk :))))
Mam nadzieje, ze mnie kolce nie wyrosna.

Pozdrawiam
Valentine

Pyszna sałatka
zupa pomidorowa