ugotowalam bob

1. Data: 2001-07-25 17:36:03

Temat: Re: ugotowalam bob
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>U mnie w domku sa lepsze widoki. Ja siedze przy komputerze, a na kolanach
>spi jez. Ja jem jogurt albo jakis serek a ze mna je jezyk :))))
>Mam nadzieje, ze mnie kolce nie wyrosna.
>
>Pozdrawiam
>Valentine

Kocham jeze!! I bardzo mi smutno, jak widze takie plaskie na
drogach...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-25 20:32:13

Od: Robert Keller <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:

> Uchowaj boze ja do kotki...
> Ona zgrabnie lowi muchy , bawi sie nimi bacznie pilnujac coby jej nie
> smignely sprzed nosa a nastepnie z zadowoleniem ( fuj ) zjada.
> Ja nie gustuje w muchach ....ojej, niedobrze mi.....
>
> Jola L-L

Ohhhyda! Musisz popracowac nad kotem, zeby byle czego nie pozeral. Moja kota
muchy lapie, ale je tylko wymamle w pysku i wypluwa w przedpokoju.
Aneta

1. Data: 2001-07-25 21:54:37

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Valentine wrote:

> U mnie w domku sa lepsze widoki. Ja siedze przy komputerze, a na kolanach
> spi jez. Ja jem jogurt albo jakis serek a ze mna je jezyk :))))

Może wybierasz się na spotkanie do Gdańska - nie musiałbym nadziewać
pączka wykałaczkami*

sadyl
(*) - Salo czyli 120 dni Sodomy (nie polecam, szczególnie przy jedzeniu)
Pies: z czasów 1980-81 telepie mi sie we łbie taka melodia:

A pewien piekarz z [kądś tam}
zapiekal gwozdzie w kajzerkach
chcial w ten sposob zaprotestowac
przeciwko rzadam Gierka

1. Data: 2001-07-25 21:59:53

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> przeciwko rzadam Gierka
^

rządom
a dla KT: rzadom

sorry
sadyl

1. Data: 2001-07-25 22:00:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Jul 2001 23:59:53 +0200, sadyl <s...@p...onet.pl>
wrote:

> ^
>
>rz?dom
>a dla KT: rzadom
>
>sorry
>sadyl

najgorsze w tym wszystkim jest to, ze ja czesto mamrocze -
dyktuje sobie to, co pisze i doszlo do tego, ze mamrocze slowa
tak, jak je musze pisac z braku czcionki..czesto wychodzi to tak,
jakbym byla ta ropucha od fotografii - marmelaaaadaaa

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-26 08:07:00

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:e...@4...com..
.

> Kocham jeze!! I bardzo mi smutno, jak widze takie plaskie na
> drogach...

A u mnie widuje sie zywe, drepczace z pospiechem w krzaki. Mój pies jak je
widzi to kolo nich hopsa na czterech lapach na raz, jak w kreskówkach, hihi.

Wkn

1. Data: 2001-07-26 10:36:25

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości