marchewka i bialy plastik

1. Data: 2011-08-14 19:38:41

Temat: marchewka i bialy plastik
Od: kuchenka <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czym odczyscic plamy z marchewki z bialego plastiku (chodzi o urzadzenia
kuchenne zelmera)?

swoja droga czy w przypadku innych firm plastik tez tak latwo reaguje z
marchewka? czy moze w przyszlosci lepiej byloby kupic produkty w kolorze
stalowym (inox), czy taka obudowa jest bardziej odporna?

a co sadzicie o plastiku w urzadzeniach philipsa? jest taka calkiem
fajna czarno-czerwona seria?

2. Data: 2011-08-15 13:16:41

Temat: Re: marchewka i bialy plastik
Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuchenka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> czym odczyscic plamy z marchewki z bialego plastiku (chodzi o urzadzenia
> kuchenne zelmera)?

Wystaw na słońce zaplamione części. Karoten ulega łatwemu rozkładowi w
promieniach słonecznych.

3. Data: 2011-08-15 17:23:05

Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Plastik też niestety.

-----

4. Data: 2011-08-15 17:30:50

Od: Jacek_D <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-14 21:38, kuchenka pisze:
> [...]
> stalowym (inox), czy taka obudowa jest bardziej odporna?
>
> a co sadzicie o plastiku w urzadzeniach philipsa? jest taka calkiem

Wytrzyj oliwą albo olejem

5. Data: 2011-08-15 18:44:16

Od: kuchenka <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wytrzyj oliwą albo olejem

nie dziala, to jest ciekawe, ze z innymi urzadzeniami nie ma problemu,
wystarczy szmatka z woda, a zelmer ma jakis szajsowaty plastik i latwo
wchodzi w reakcje z marchwewka, oliwa ani olej nie dzialaja :(

6. Data: 2011-08-15 19:26:25

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sie, 19:44, kuchenka <k...@o...pl> wrote:

> oliwa ani olej nie dzialaja :(

A sok z cytryny?

Ania

7. Data: 2011-08-15 20:13:06

Od: kuchenka <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-15 21:26, czeremcha pisze:

> A sok z cytryny?
>
> Ania

nie wiem, sprobuje sok z cytryny i wystawienie na slonce, zobaczymy

8. Data: 2011-08-16 06:48:21

Od: "Kasia" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blender Brauna w ogóle nie ma plam po marchewce, robot Boscha Mum chwyta
plamy, które schodzą pod wpływem tłuszczu.

Kasia

9. Data: 2011-08-16 10:01:45

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"_ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

>Plastik też niestety.

Sa rozne plastiki wiec nie generalizuj.

10. Data: 2011-08-16 13:55:44

Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne.
Napisz nam, który z białych plastików używanych w domowym sprzęcie AGD nie
niszczy się od światła.

-----
> Sa rozne plastiki

jaki impregnat?
jaka elektryczna podkaszarka do trway
Kilka pytań o obsługę solara
szklane pojemniki na zywnosc
klucz do odkręcania łożysk w pralkach Electrolux