markowe perfumy taniej niż w innych sklepach

1. Data: 2002-07-23 07:39:18

Temat: markowe perfumy taniej niż w innych sklepach
Od: "Jason" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.MojePerfumy.pl
zapraszam

1. Data: 2002-07-23 07:49:17

Temat: Re: markowe perfumy taniej niż w innych sklepach
Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze tansze sa pod adresem p...@o...pl
Ten gosc jest tez na allegro. Ma testery, ale tez zapakowane w folie
pudeleczka (jak na prezent potrzeba).
Polecam, jesli czegos potrzebujecie. (Ciekawe czy dostane rabat za zrobiona
mu reklame :)))

Pozdrawiam,
Anetta

Użytkownik Jason <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ahj143$c4m$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

1. Data: 2002-07-23 09:04:50

Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pudeleczka (jak na prezent potrzeba).
> Polecam, jesli czegos potrzebujecie. (Ciekawe czy dostane rabat za

A ma gdzies swoja strone zeby mozna bylo zobaczyc ceny ?

pozdrawiam - Beata :)

1. Data: 2002-07-23 09:46:20

Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

O stronach nic nie wiem :(( napisz na jego adres, a z pewnoscia napisze ci
ile kosztuja twoje perfumy

1. Data: 2002-07-23 10:29:33

Od: ":::Inna Xena:::" <x...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest też strona http://www.perfumy.civ.pl/ - tu można kupić perfumy i testery
perfum po sporo niższych cenach niz w sklepie. Zwłaszcza ceny testerów sa
zachęcające - średnio 160 zł za 100 ml butlę. Osobiście nic tu jeszcze nie
kupowałam, więc nie mam pojęcia, jak z wiarygodnością i rzetelnością tego
sklepiku - zwłaszcza nie mam pewności, czy oferowane produkty są na pewno
oryginalne, czy to tylko zręczne podróbki - choć kontakt mailowy z
właścicielem oceniam jako bardzo pozytywny. Wybór perfum jest dość spory, ale
raczej znaleźć to można najpopularniejsze zapachy i perfumeryjne bestsellery,
jeśli ktoś poszukuje czegoś bardziej nietypowego, to raczej nie znajdzie.

1. Data: 2002-07-23 10:35:50

Od: "Balcon" <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie mozna kupic prawie wszystko (z perfum of kors).
pozdro

Użytkownik ":::Inna Xena:::" <x...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ahjb6d$bmv$1@news.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-07-23 10:41:53

Od: "[...:::AnyOne:::...]" <*nospam*anyone@iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba o nicku "Jason" (e-mail: j...@w...pl) napisał(a):

> http://www.MojePerfumy.pl
> zapraszam

Pedet chyba jednak jest najlepszy...

www.pedet.pl

Duży wybór i ceny znośne. Do tej pory nic ciekawszego nie znalazłem.
Zamawiałem już kilka razy i za każdym dostawałem przesyłkę po dwóch
dniach (kurier).

[..:::AnyOne:::...]
[Contact me: a...@i...pl | gg#: 1020800]

1. Data: 2002-07-23 10:44:51

Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale sie roziwnal watek. :))) A ta pierwsza reklama to pewnie jakis spam byl
:)))

1. Data: 2002-07-23 10:45:15

Od: "Balcon" <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

i tutaj tez bym polemizowal...
pytajcie: p...@o...pl

Użytkownik "[...:::AnyOne:::...]" <*nospam*anyone@iq.pl> napisał w
wiadomości news:ahjbtq$39m$1@news.onet.pl...

1. Data: 2002-07-23 10:54:25

Od: "Balcon" <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdz na allegro: balconik!!!
nie bedzie wetdy zadnych watpliwosci.
pozdro
zreszta podrobek jest full, al;e jak ktos cos baaaardzo tanio kupuje to musi
sie z tym liczyc, no chyba ze kupuje od sprawdzonych osob.
:))

Użytkownik "[...:::AnyOne:::...]" <*nospam*anyone@iq.pl> napisał w
wiadomości news:ahjcle$51d$1@news.onet.pl...

balejaz - mam dosc