masaże w Ceragem

1. Data: 2007-01-24 09:41:53

Temat: masaże w Ceragem
Od: Asikk <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ostatnio słyszałam o masażach wykonywanych na łóżkach CGM-M3500 firmy
Ceragem. Czy ktoś z Was coś o nich słyszał? Chodzi mi głównie o
dowiedzenie się czy są skuteczne, i z jakiego powodu są za darmo. Ciężko
mi uwierzyć, że wykonywane są za darmo i nie ma tutaj jakiegoś "haczyka"

Pozdrawiam
Asia

2. Data: 2007-01-24 10:37:18

Temat: Re: masaże w Ceragem
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asikk" <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dowiedzenie się czy są skuteczne, i z jakiego powodu są za darmo. Ciężko
> mi uwierzyć, że wykonywane są za darmo i nie ma tutaj jakiegoś "haczyka"

Nie ma żadnego haczyka. Podobno są bardzo skuteczne. A zabiegi są darmowe
właśnie dlatego, że szybko odczuwa się ich skuteczność i można ten produkt
natychmiast kupić. A ponieważ jest bardzo drogi, więc kupują tylko
niektórzy, a firmę stać na to aby darmowo dawać zabiegi innym. Znam osoby,
które stale uczęszczają na te zabiegi nie kupując wcale tego materacu...:)
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-01-24 10:41:05

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma żadnego haczyka. Podobno są bardzo skuteczne.

haczyk jest, to regula wzajemnosci :-) to sprytna metoda na "urabianie"
klienta- nawet jak naciagna jednego na 20-50 naiwnych to i tak biznes sie
bedzie krecil

Tomasz

4. Data: 2007-01-24 11:07:02

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> haczyk jest, to regula wzajemnosci :-) to sprytna metoda na "urabianie"
> klienta- nawet jak naciagna jednego na 20-50 naiwnych to i tak biznes sie
> bedzie krecil

Ale czemu czepiasz się biznesu producenta i dystrybutorów materacy? Przecież
pytanie nadawcy postu było czy te materace pomagają w leczeniu . Domyślam
się, że chodzi o jakieś zwyrodnienia kręgosłupa. Pomagają!!!
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-01-24 11:07:24

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2007-01-24 11:59:50

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czemu czepiasz się biznesu producenta i dystrybutorów materacy?
> Przecież pytanie nadawcy postu było czy te materace pomagają w leczeniu .
> Domyślam się, że chodzi o jakieś zwyrodnienia kręgosłupa. Pomagają!!!

nie czepiam sie, odpowiedzialem tylko na pytanie "gdzie haczyk?" :-) na
pewno taniej i lepiej oddac sie w rece dobrego fizjoterapeuty; ten materac
to dla mnie pseudomedyczna wersja tych masujacych foteli ktore mozna nabyc w
marketach czy na targach (tam tez proponuja zawsze darmowe masaze)- moze i
przyjemne/odprezajace, jakby mnie bylo stac moze bym nawet kupil, ale nie
powinno sie dorabiac jakis "ideologi" do tego i zarabiac na ludzkim
nieszczesciu; juz jeden taki byl co magiczne materace sprzedawal, nawet
specjalne turnusy organizowal- okazalo sie, ze to pic na wode, a "biznesmen"
o ile sie nie myle ma teraz problemy z prokuratorem

raf

7. Data: 2007-01-24 13:28:51

Od: "Krystyna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio słyszałam o masażach wykonywanych na łóżkach CGM-M3500 firmy
> Ceragem.

Zaciekawił mnie temat tych materacy i generalnie propagowania urządzenia
jako mającego właściwości lecznicze.W mojej opini jest to pewnego rodzaju
biznes.Co prawda nie widziałm akurat tego urządzenia ale zetknęłam się z
podobnymi fotelami.Otóż zdarza nam się dyskutować na studiach (jestem na IV
roku fizjoterapii) z wykładowcami na podobne tematy.Otóż wibracje wytwarzane
przez fotele mają działanie rozluźniające.A co za tym idzie subiektywne
odczucie zmniejszenia napięcia,bólu np. w kręgosłupie.Czyli ogólna opinia,
że coś pomaga.

kto zna?
Bol zoladka przy dotyku.
Poranne wstawanie
to niestety nie jest żenujący żart - osoby brzydliwe proszę nie czytać
czy istnieją regulacje dot. przechowywania komórek macierzystych ?