masc na pieprzyki?

1. Data: 2004-05-09 08:20:37

Temat: masc na pieprzyki?
Od: "Blue" <h...@t...yu> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest masc na pieprzyki? (zeby schodzily)

2. Data: 2004-05-09 09:24:30

Temat: Re: masc na pieprzyki?
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Blue" <h...@t...yu> wrote in

> Czy jest masc na pieprzyki? (zeby schodzily)

Sam jestem ciekaw mam sporo pieprzykow w tym kilka wiekszych, slyszalem cos
o usuwaniu hirurgicznym (ale blizny ponoc sa po tym)

--
Pozdr. Hektor

3. Data: 2004-05-09 10:04:59

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest masc na pieprzyki? (zeby schodzily)
nie

4. Data: 2004-05-09 13:12:27

Od: "blue" <h...@t...yu> szukaj wiadomości tego autora

> Sam jestem ciekaw mam sporo pieprzykow w tym kilka wiekszych, slyszalem
cos
> o usuwaniu hirurgicznym (ale blizny ponoc sa po tym)

mozna tez laserem. po usunieciu takich standardowych blizn ponoc zadnych nie
ma. tylko czy jest sens usuwac takie male jak ich jest kilka-klikanascie na
malym odcinku.
Czy ktos zna ceny takich zabiegow?

5. Data: 2004-05-09 18:17:33

Od: "klemencia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a propos,

pozbywac sie pieprzykow czy nie?
ja mam dwa takie ładne i wcale nie chce ich usuwac....
jeden dermatolog mowi nie ruszac a drugi radzi mi sie ich pozbyc
a one nie rosna, nie czerwienieja, nie bola, nie swedza....
wyciac czy nie, hm?

pozdrawiam
klemencia

6. Data: 2004-05-09 19:23:33

Od: Drwal <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

klemencia 9 maja 2004, 20:17:33, szrajbnął:
> [...]
> jeden dermatolog mowi nie ruszac a drugi radzi mi sie ich pozbyc
> a one nie rosna, nie czerwienieja, nie bola, nie swedza....

Jak i podobaja sie posiadaczce, i nie wyrazaja szkod w organizmie to
chyba logiczne ze NIE pozbywac sie ich :)

--
Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

7. Data: 2004-05-10 17:43:02

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak i podobaja sie posiadaczce, i nie wyrazaja szkod w organizmie to
> chyba logiczne ze NIE pozbywac sie ich :)

ale nalezy pamietac, zeby ich nie opalac, chronic przed podraznieniami, np.
przez ubranie (paski, gumki) i w razie jakis zmian w ich obrebie udac sie do
lekarza

pozdrawiam
Agnieszka

8. Data: 2004-05-10 19:44:51

Od: "Asiunia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
np.
> przez ubranie (paski, gumki) i w razie jakis zmian w ich obrebie udac sie
no.. ale jakiego?? "mój" facet ma pełno pieprzyków na plecach. TAkich dosc
duzych i z tego co zauważyłam to robią sie coraz wieksze ;-(
pozdrawiam.
Asiunia

9. Data: 2004-05-11 08:21:11

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Onkologa, albo dermatologa który onkologią się zajmuje.
--
Krzysiek, EBP
Jeśli nie wiesz co robić, rób to dobrze

10. Data: 2004-05-11 08:27:12

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no.. ale jakiego??

onkolog lub dermatolog, ale polecam raczej onkologa- na pewno niczego
groznego nie przegapi

pozdrawiam
Agnieszka

poszukuje masc