masc na wypryski

1. Data: 2003-03-24 09:38:35

Temat: masc na wypryski
Od: "grzegorz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
jest jakas w miare skuteczna masc na tradzik do skory tlustej
nie pojawilo sie tego duzo ale jest
grzegorz

2. Data: 2003-03-24 11:37:29

Temat: Odp: masc na wypryski
Od: "Landi" <o...@w...safenet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik grzegorz <s...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5mjos$htf$...@n...onet.pl...
> czesc
> jest jakas w miare skuteczna masc na tradzik do skory tlustej
> nie pojawilo sie tego duzo ale jest
> grzegorz

jak masz niewiele wyprysków i lubisz je sam wyciskać (czego się zabrania) to
kup sobie w aptece Acne-sulph, to taka papka z siarką, skutecznie pieknie
osusza, stosuję
chociaż słyszałam, że ostatnio w dermatologii odchodzi się od siarki
maści z zntybiotykami raczej na receptę i to musi zlecić lekarz, dobrze
byłoby zrobić antybiogram na podstawie materiału pobranego z krost,
i do mycia staraj się uzywac żelu antybakteryjnego ale nie polecam sorayi,
jakis inny lżejszy, tak zeby bardzo nie ściągał skóry,
g.

3. Data: 2003-03-24 21:32:05

Temat: Re: masc na wypryski
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest jakas w miare skuteczna masc na tradzik do skory tlustej
> nie pojawilo sie tego duzo ale jest

Możesz spróbować witaminę B5 bodajże, albo Tribiotic, ja czasami stosuję,
poprawa chyba trochę jest. Aha, ten Tribiotic jest bez recepty, chociaż
zawiera trochę neomecyny.

pozdrawiam
Adam Kowalski

4. Data: 2003-03-26 10:24:51

Od: "Agnieszka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzegorz" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> czesc
> jest jakas w miare skuteczna masc na tradzik do skory tlustej
> nie pojawilo sie tego duzo ale jest

Ja stosowalam Dalacin T (antybiotyk w plynie, mozna kupic w butelce z
dozownikiem). Jak dla mnie byl bardzo dobry i pozbylam sie skutecznie zmian
tradzikowych. Skora dalej jest poddatna na wyskakujace "dziadostwa", ale na
to juz sie chyba nic nie poradzi (i nie jest to zbyt czesto).

pzdr
Aga

do kogo kierować skragę?
badania hormonalne